احداث دهکده گردشگری حلال در جزیره هنگام

هرمزگان با دارا بودن سواحل و جزایر بکر و زیبایی همچون قشم و هنگام، از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است که در صورت ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات رفاهی تفریحی، می‌تواند گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.
کد خبر: ۷۹۳۷۴۶

در همین زمینه جزیره هنگام به عنوان نخستین محل احداث دهکده گردشگری حلال در نوار ساحلی جنوب کشور انتخاب شد.رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که در جریان بازدید از ظرفیت‌های گردشگری هنگام این خبر را اعلام کرد، دراین باره گفت: این جزیره با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به کانون گردشگری حلال کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.

مسعود سلطانی‌فر با بیان این‌که بیش از 50 درصد گردشگرانی که از نقاط مختلف جهان به ایران سفر می‌کنند، افراد مذهبی هستند، افزود: ایران به عنوان یک کشور اسلامی با داشتن ظرفیت‌های بالای گردشگری حلال، می‌تواند نقش مهمی در جذب بیشتر این گونه گردشگران ایفا کند.

وی با اشاره به این‌که هشت دهکده تفریحی و گردشگری حلال در نوار ساحلی جنوبی کشور با ورود سرمایه‌گذاران و با هدف رفع عقب‌ماندگی‌ها و تضمین رونق اقتصادی در این مناطق ایجاد می‌شود، افزود: عملیات مکان‌یابی احداث هشت دهکده گردشگری از سوی سازمان گردشگری کشور آغاز شده و با مشارکت بخش خصوصی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها توسط دولت، عملیات احداث آنها شروع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها