معلمان دیروز، سختگیرتر و جدی‌تر از امروزی‌ها

چوب معلم گل بود

در آستانه سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) و روز معلم چند نمایش ویژه از رادیو پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۹۳۲۷۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش نقش راستان به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد فردا ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش به کارگردانی شهین علیزاده و با بازی مصطفی عبداللهی، محمودرضا قدیریان، معصومه عزیزمحمدی و رحمان باقریان به مخاطبان ارائه می‌شود.

نمایش دو شاخه گل سرخ برای تو خانم آموزگار به کارگردانی مهین فرد نوا شنبه ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود که در آن شهین‌دخت نجف‌زاده، سیما خوش‌چشم، رضا عمرانی، راضیه مومیوند، سعید فرضی، مینو جبارزاده، زهره مجابی، نازنین مهیمنی و مهرداد مهماندوست بازی کردند.

نمایش یادداشت‌های یک دوست به کارگردانی جواد پیشگر هم روز معلم ساعت 6 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش به زندگی شهید مطهری می‌پردازد و در آن علی میلانی، مهدی صباغی، عباس توفیقی، محمدرضا علی، نازنین مهیمنی، احمد ایرانی‌خواه، محمد یگانه، سلمان خطی و بیوک میرزایی بازی می‌کنند.برنامه‌های فروغ صبح، همای رحمت و ترنم عشق هم در روز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر از رادیو ایران پخش خواهد شد. برنامه فروغ صبح ساعت 9 صبح پخش می‌شود و برنامه همای رحمت ساعت 12 و 30 دقیقه و برنامه ترنم عشق هم ساعت 19 به شنوندگان رادیو ایران عرضه می‌شود.

خشایار اعتمادی در رادیو جوان

برنامه «با علی» با حضور خشایار اعتمادی فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از رادیو جوان پخش می‌شود.

در این برنامه، خوانندگان پاپ و سنتی همچون خشایار اعتمادی و وحید تاج و یکی از بازیگران سریال امام علی(ع) و یکی از شاعران اهل بیت(ع) حضور خواهند داشت. برنامه چشم دنیا روشن هم روز شنبه ساعت 7 صبح و برنامه یک شاخه گل ساعت 6 و 40 دقیقه صبح شنبه از رادیو جوان پخش می‌شود.

شکر پنیر در رادیو صبا

جنگ «شکر پنیر» با رویکرد تفریحی سرگرمی امروز ساعت 9 از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه شامل موسیقی طنز، سنتی فولکلور و محلی و طنزهایی با موضوعات ورزشی، اجتماعی و خانوادگی است. این برنامه با اجرای داوود حیدری و نگین خواجه‌نصیر از رادیو صبا پخش می‌شود.

رونمایی از سالار عشق در رادیو فرهنگ

آلبوم قافله سالار عشق به یاد محمدرضا لطفی و با صدای سالار عقیلی برای نخستین بار در رادیو فرهنگ رونمایی می‌شود.

برنامه نیستان رادیو فرهنگ امروز ساعت 10 صبح به رونمایی و معرفی این آلبوم می‌پردازد و علی‌اکبر شکارچی (نوازنده کمانچه و آهنگساز)، کیوان ساکت (آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار) و ارشد تهماسبی (آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار) درباره زنده‌یاد لطفی صحبت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها