کد خبر: ۷۹۳۰۰۱
شیراز پایگاه بزرگ معنوی کشور

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شیراز با بیان اینکه فارس یک پایگاه بزرگ معنوی برای کشور است گفت: برای من افتخار است که مهمان مردم دلاور و فرهنگ دوست استان فارس و شهرستان شیراز هستیم.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ روحانی افزود:استان فارس همواره به عنوان استانی با اهمیت در جنوب کشور مطرح بوده و دارای استعدادها و قابلیت های بسیار فراوانی است.

روحانی اضافه کرد : این استان مرکز علم و دانش و مرکز فرهنگ و ادب و تمدن و همچنین یک پایگاه بزرگ معنوی برای کشور است .

رییس جمهور افزود : حرم سوم اهل بیت در شهر شیراز هست و مرکز فرهنگ و ادب و حافظیه و سعدیه در شیراز هست ، مرکز تمدن باستانی ایران کهن در تخت جمشید و پاسارگاد در شیراز و استان فارس است.

روحانی گفت : استان فارس ویژگی های بسیار ویژه و خاص خود را دارد و استعدادها و لیاقت های بسیار فراوان و عشایری بسیار غیور دارد .

رییس جمهور ابراز امیدواری کرد انشا الله در این سفر همه مواردی که برای این استان برای سال 94 و 95 و برخی طرح ها در سال 96 مد نظر هست و در هیات وزیران تصویب کردیم اجرا شود .

وی افزود: مسائل مهم را در سخنرانی عمومی و مسائل ریز و جزیی را در شورای اداری استان عرض می کنیم و به اطلاع مردم می رسانیم و نظرات و مطالبات مردم را می شنویم و امیدواریم این سفر پر خیر و برکتی برای مردم استان فارس باشد.

رییس جمهور در شانزدهمین سفر استانی خود صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، سید محمد احمدی استاندار فارس ، جمعی از نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، مدیران و مسئولان این استان قرار گرفت.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهور، دکتر حسن روحانی را در این سفر 2 روزه به فارس همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها