هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا

صعود اینتر به رده هفتم با شکست اودینزه

جام جم ورزشی: شاگردان روبرتو مانچینی با پیروزی بر میزبان خود، اودینزه به مکان هفتم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا صعود کردند.
کد خبر: ۷۹۳۰۰۰
صعود اینتر به رده هفتم با شکست اودینزه

به گزارش جام جم ورزشی ، در نخستین دیدار از هفته سی‌و‌سوم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا شب گذشته (سه‌شنبه) اودینزه در حالی که در ورزشگاه فریولی پذیرای اینتر بود با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف سرشناس خود تن به شکست داد.

در این بازی اینتر با گل دقیقه 48 مائورو ایکاردی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید از میزبانش پیش افتاد ولی 2 دقیقه بعد آنتونیو دی‌ناتاله گل تساوی را برای اودینزه به ثمر رساند. در ادامه بازی و در دقیقه 66 لوکاس پودولسکی یکی از خریدهای جدید اینتر موفق شد گل برتری نراتزوری را وارد دروازه اودینزه کند تا این تیم میلانی با 3 امتیاز به خانه بازگردد.

همچنین در این دیدار مائوریسیو دومیتزی (41) و امانوئل آگیمانگ (59) هر دو از اودینزه از زمین بازی اخراج شدند.

شاگردان روبرترو مانچینی با این برد شمار امتیازات خود را به عدد 48 رساندند و به یک پله صعود به رده هفتم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا صعود کردند. اودینزه هم با 38 امتیاز تغییری در جایگاه سیزدهمی‌اش به وجود نیامد.

هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا از ساعت 23:15 امشب (چهارشنبه) با دیدارهای همزمانی به شرح زیر دنبال می‌شود:

میلان- جنوا
چزنا- آتالانتا
کیه‌وو ورونا- کالیاری
یوونتوس- فیورنتینا
لاتزیو- پارما
پالرمو- تورینو
سامپدوریا- هلاس ورونا
ساسولو- رم

پرونده این بازی‌ها فردا شب (پنجشنبه) با انجام دیداری بین دو تیم امپولی و ناپولی بسته می‌شود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، یوونتوس 73 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های لاتزیو و رم به ترتیب با 59 و 58 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها