پرتابگر دیسک ایران:

کارگران مرا ماساژ می‌دهند!

پرتابگر دیسک ایران گفت: در حال حاضر به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهد و حتی یک فیزیوتراپ و ماساژور هم در تمرینات حضور ندارد و بعضی اوقات کارگران ورزشگاه وی را ماساژ می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۱۲۳۴
کارگران مرا ماساژ می‌دهند!

احسان حدادی گفت: ۱۵ روز دیگر قرار است در «اورگون» آمریکا در رقابت های لیگ الماس حضور پیدا کنم اما این در حالی است که فدراسیون دو و میدانی هنوز رئیس ندارد. من مربی، فیزیوتراپ و ماساژور ندارم. رشته دو و میدانی ۲۴ ماده دارد که هر کدام به خودی خود یک فدراسیون هستند.

وی افزود: چنانچه آمادگی کامل نداشته باشم در رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ شرکت نخواهم کرد. نمی خواهم در برزیل توریست باشم. باید آنقدر تمرین کرده باشم که بدانم می توانم در آنجا مدال بگیرم.

پرتابگر دیسک ایران در ارتباط با اظهار نظر چندی قبل خود که گفته بود دروازه‎بان شود، گفت: من وقتی بچه بودم در تست دروازه بانی هم شرکت کردم اما دیدن یک صحنه تصادف باعث شد از ادامه حضور در تمرینات صرف نظر کنم.

حدادی در ارتباط با اینکه برخی از دروازه بانان کشور به خاطر این اظهارنظر از دست وی ناراحت شدند و حتی عنوان شده علیرضا حقیقی و سید مهدی رحمتی در مجلسی جواب سلام وی را هم ندادند، افزود: نه، فکر نمی کنم چنین چیزی باشد و حتی اظهارنظرهایی شنیده بودم که بعضی ها گفته بودند اگر مرغ هم داخل اتاق بندازند نمی توانم بگیرم که من ناراحت نشدم.

نایب قهرمان المپیک لندن درخصوص خنده دار ترین اتفاق زندگی ورزشی خود، گفت: یک بار در حین انجام پرتاپ نیزه می خواستم نیزه را از زمین خارج کنم که به پایم رفت و به بیمارستان رفتم و پایم را بخیه زدم.

وی در پاسخ به سوال گزارشگر برنامه ورزش و مردم مبنی بر اینکه آیا او کثیرالسفرترین ورزشکار ایران است، گفت: به هر حال لیگ الماس که من در آن شرکت می کنم از اردیبهشت ماه تا شهریور برگزار می شود و بعضا پیش آمده که در سال ۷۰۰ تا ۸۰۰ ساعت در پرواز بودم.

آیا احسان حدادی ثروتمندترین دو و میدانی کار است؟ حدادی در این خصوص گفت: من هر چه قدر پول در می آورم صرف مربی و تمرین می کنم. فکر می کنم آقای تیمور غیاثی پولدارترین باشند (با خنده).

گزارشگر از وی پرسید چند زبان بلد هستی؟ احسان حدادی پاسخ داد: من زبان فارسی که زبان مادری ام است را بلدم و انگلیسی و روسی را هم خوب صحبت می کنم و از آنجا که باید به زودی با یک مربی آلمانی کار کنم در حال فراگیری زبان آلمانی هم هستم.

چرا احسان حدادی به هنگام پرتاب دیسک داد می زند؟ وی گفت: این موضوع دست خودم نیست و اصلا نمی فهمم چه می گویم. بعضی می‌گویند هنگام پرتاب دیسک می گویی برو. باید بگویم که اصلا متوجه نمی شوم چه می گویم.

حدادی درخصوص اینکه کدام ورزشکار برای وی از همه متفاوت تر است، گفت: همیشه دوست داشتم آقای علی کریمی را از نزدیک ببینم که این اتفاق برای اولین بار در بازی پرسپولیس و النصر رخ داد و من وی را از پشت دیدم. ایشان همیشه زمان بازیگری نسبت به سایر بازیکنان عملکرد متفاوت تری داشتند.

حدادی چند درصد شانس کسب مدال طلا در المپیک ریو را دارد، وی پاسخ داد: شرایط سخت است. من تمرینات خود را انجام می دهم و امیدوارم بتوانم با حضور مربی بر روی سکو بروم.

اگر به گذشته برگردید آیا باز هم به سراغ پرتاب دیسک خواهید رفت، حدادی در این خصوص گفت: هیچ وقت به گذشته برنمی گردم. همیشه از کارهایی که انجام دادم خوشحالم چون فکر می کنم بهترین تصمیم را با فکر و برنامه ریزی گرفتم با این حال باز هم انتخاب من پرتاب دیسک است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها