تمامی برنامه هایی که قرار بود در مدت زمان حضور رونی کلمن در تهران برگزار شود، لغو شد.
کد خبر: ۷۹۱۱۸۶
برنامه های رونی کلمن در تهران لغو شد

رونی کلمن، قهرمان پرورش اندام دنیا و نفر اول هشت دوره از رقابت های مستر المپیا که برای برگزاری سه همایش به تهران سفر کرده است باید بدون برگزاری همایش و کلاس، تهران را به مقصد کشورش ترک کند.

نجفی، مسئول شرکتی که مقدمات حضور کلمن در تهران را فراهم کرده بود با بیان این مطلب افزود: با وجود هماهنگی های به عمل آمده با وزارت ورزش و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اینکه چرا همه برنامه های ما لغو شده است نمی دانم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف کسانی که برای شرکت در همایش ثبت نام کرده بودند چه می شود؟ گفت: تمام مبالغی که از متقاضیان حضور در همایش کلمن گرفته شده است تا یک هفته آینده به آنها برگردانده می شود.

نجفی در خصوص زمان بازگشت کلمن به کشورش نیز تصریح کرد: احتمالا امروز یا فردا کلمن ایران را ترک می کند و به کشورش باز می گردد.

ابعاد حضور رونی کلمن بررسی می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور رونی کلمن ( قهرمان بدن سازی دنیا) و فعالیت های مشابه، کمتر جنبه ورزشی دارد و بیشتر تجاری است.

محمود گودرزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع خبرنگاران درخصوص حضور قهرمان بدنسازی جهان در ایران و حاشیه های این حضور به ویژه موضوع های مالی آن، افزود: با این طور فعالیت ها موافق نیستم و استقبال نمی کنم البته روی این موضوع مسئله هم دارم و فدراسیون باید پاسخگو باشد.

وی افزود:‌ البته درباره هزینه ها گفته شده است که بخش خصوصی آن را پرداخت کردیم و با این حال بخش خصوصی هم مجاز نیست به نام فعالیت ورزشی هر اقدامی انجام دهد.این موضوع را بررسی و نکات منفی و مثبت آن را حل و فصل می کنم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به آخرین وضعیت حسین رضازاده و موضوع انتخابات وزنه برداری هم گفت: آنچه که به ما مربوط می شود اجرای قانون است و توصیه کردم که فراتر از مسئله بخشی و حزبی به موضوع نگاه کنند.

وی افزود: بازرسی کل کشور اعلام کرده است که فدراسیون شغل محسوب می شود و البته اینها جای دیگر شغل دارند و از این رو بازرسی کل کشور مانع ورود به انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون شده است که در نتیجه نماینده قوه قضائیه در مجمع شرکت خواهد کرد و از حضورشان جلوگیری می کند.

گودرزی با اشاره به اینکه نامه هایی هم از دیوان عدالت اداری داشته ایم که شکایت هادی ساعی را وارد ندانستند و حق را به وزارت ورزش داده اند، گفت:‌ در آنجا گفته شده که قانون اجرا شده است و براساس همین موضوع می توان از حضور سایر اعضای شورای شهر که کاندیدا برای فدراسیون ها هستند، جلوگیری کرد.

وزیر ورزش به سوالی درخصوص برکناری مهرعلی از ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و احتمال شکایت وی به مجامع جهانی و تبعات آن برای کشورمان نیز گفت: آنچه که خلاف منشور المپیک است ورود سیاست به آن است و اینکه سایه سیاست بر سر ورزش کشورها باشد.

گودرزی افزود: فدراسیون ها محملی هستند برای توسعه ، تعمیق و تعمیم رشته های ورزشی و باید از حالت حزب و سیاست خارج شوند و فعالیت های اقتصادی شان شفاف و تابع ضوابط مالی و نظارت دولت ها باشد.

وی گفت: دولت ها اجازه دارند برای اعمال منشور المپیک از تخلفاتی که ممکن است به وقوع بپیوندد ، جلوگیری کنند زیرا ما اجازه نداریم هر فعالیتی در فدراسیون انجام دهیم و همین طور هر رفتار سیاسی به نام استقلال انجام دهیم.

وزیر ورزش درپاسخ به اینکه چنانچه شکایتی در این زمینه صورت بگیرد چه می شود؟ گفت: اگربخواهد شکایت کند، ادله هایی برای پاسخگویی وجود دارد و البته این موضوعات جای طرح ندارد و بهتر است به خود ورزش بها داده شود تا به افراد.(خبرگزاری صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها