جنگنده‌های ائتلاف تحت رهبری این کشور بار دیگر مواضعی را در یمن هدف حملات خود قرار دادند.
کد خبر: ۷۹۰۸۱۲
حمله مجدد جنگنده‌های عربستانی به یمن

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، این حملات صبح امروز (چهارشنبه) در غرب استان تعز واقع در جنوب شرق یمن و در اطراف تیپ 35 ارتش یمن رخ داد که هنوز به عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن وفادار مانده است.

گفته می‌شود درگیری‌هایی در اطراف این پادگان نظامی میان نیروهای انصارالله و هم‌پیمانان آنها با شبه‌نظامیان و برخی نیروهای ارتش وابسته به منصور هادی رخ داده است و جنگنده‌های ائتلاف عربی در حمایت از نیروهای منصور هادی دست به عملیات نظامی زده‌اند.

با وجود حملات ائتلاف، حوثی‌ها پس از چند ساعت درگیری توانستند مقر تیپ 35 را به کنترل خود درآورند. درگیری‌ها در اطراف این پایگاه ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت. منابع محلی خبر داده‌اند که ظهر امروز و پس از کنترل حوثی‌ها بر مقر تیپ 35، این پادگان چند بار از سوی جنگنده‌ای ائتلاف هدف قرار گرفت.

همچنین پایگاه خبری العهد لبنان اعلام کرد که جنگنده‌های عربستانی در حملات امروز خود اطراف زندان مرکزی تعز را نیز هدف قرار دادند.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که ساعات پایانی سه‌شنبه شب سخنگوی ائتلاف تحت رهبری عربستان اعلام کرد که حملات هوایی این ائتلاف به یمن متوقف شده و عملیات دیگری تحت عنوان "بازگرداندن امید" در این کشور آغاز شده است.

در عملیات جدید اهدافی در نظر گرفته شده که این اهداف دخالت نظامی عربستان در یمن را همچنان مجاز می‌داند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها