رییس فدراسیون فوتبال ایران با تاکید براینکه کارلوس کی روش به فعالیت خود در تیم ملی کشورمان ادامه خواهد داد، گفت: در تلاش برای عملی ساختن برنامه های ارائه شده این مربی هستیم.
کد خبر: ۷۸۹۸۶۰
کفاشیان: برنامه های «کی روش» را عملی می کنیم

علی کفاشیان عصر امروز (دوشنبه) در پایان نشست با رییس فدراسیون فوتبال تایلند، گفت: از نظر ما کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران است و همانطور که می دانید همکاران وی در کادر فنی با حضور در مسابقات لیگ کار خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: کی روش معتقد بود که از سوی ارگان اصلی ورزش کشور حمایت نمی شود و به همین دلیل برای رفتن اصرار داشت، اما پس از جلساتی که با نماینده وزارت ورزش برگزار کردیم و این مربی حمایت کامل وزارتخاته را مشاهده کرد، شرایط تغییر یافت.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه قرار نبود کی روش در صورت عدم همکاری با ایران، غرامتی بگیرد افزود: باید بگویم که محمود اسلامیان نایب رییس فدراسیون نیز حامی کی روش است و شاید صحبت هایی از سوی او مطرح شده باشد، اما مشکلی بین طرفین وجود ندارد.

وی در مورد برگزاری نشست بین اسلامیان با مسئولان وزارت ورزش در فاصله چند روز تا مجمع فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: از برگزاری نشست بین هرکدام از اعضای هیات رئیسه فدراسیون با مسوولان وزارتخانه حمایت می کنم.

کفاشیان با تاکید براینکه در قرارداد کی روش، نکته محرمانه ای وجود ندارد، گفت: برای مالیات این مربی چک بلند مدت ارائه کرده ایم و معتقدم ممنوع الخروج کردن این مربی اقدام مناسبی نبود.

وی با اشاره به ارائه برنامه های کی روش تا جام جهانی 2018، افزود: درهمین راستا سرمربی تیم ملی ایران در نشست با مسئولان سازمان لیگ، خواسته های خود را مطرح ساخته است.

رییس فدراسیون فوتبال در باره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: مکاتباتی با کشورهایی که کی روش درخواست برگزاری دیدار دوستانه با آنان را ارائه کرده، داشته ایم.

وی همچنین در خصوص نشست با رییس فدراسیون فوتبال تایلند، اظهار داشت: در خصوص همکاری فی مابین به توافقات خوبی دست یافتیم تا از یکدیگر در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: نمایندگان کشورها در تلاش برای حضور در انتخابات کنفدراسیون آسیا هستند و ما نیز باید برای داشتن کرسی بین المللی تلاش می کنیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها