جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر مشکلات مالیاتی همچنان ممنوع‌الخروج است.
کد خبر: ۷۸۹۴۳۵
چک فدراسیون به صورت کامل قبول نشد؛ کی‌روش همچنان ممنوع‌الخروج

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در اولین روز سال جاری به خاطر مشکلات مالیاتی از کشور ممنوع‌الخروج شد، با این حال با رفع موقتی این مشکل سرمربی تیم ملی توانست در اردوی نوروزی، تیم ملی ایران را در اتریش و سوئد همراهی کند.

بر همین اساس و با بازگشت کی‌روش به ایران به خاطر مشکل مالیاتی این مربی، پاسپورت مرد پرتغالی ضبط شد و مقرر شد تا پس از حل مشکل مالیاتی و پرداختی بدهی به سازمان مالیاتی کشور، مشکل پاسپورت و ممنوع الخروجی کی‌روش رفع شود.

در همین راستا فدراسیون اقدامات خود را برای رفع مشکل ممنوع‌الخروجی کی‌روش انجام داد و به همین منظور یک چک برای سازمان مالیات کشور صادر شد تا با تسویه حساب مالیاتی کی‌روش، سرمربی تیم ملی برای سفر به خارج از کشور دیگر مشکلی نداشته باشد.

از سوی دیگر این چک در حالی صادر شده که مسئولان اداره مالیاتی کشور به خاطر پایین‌تر بودن مبلغ چک از بدهی کی‌روش، این چک را قبول نکرده‌اند تا مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی همچنان پابرجا بوده و او همچنان ممنوع‌الخروج باشد.

گفتنی است در حالی مسئولان فدراسیون از بدهی یک تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی کی‌روش خبر داده‌اند که برخی مسئولان اداره مالیات مبلغ این بدهی را بیش از 2 میلیارد و دویست میلیون اعلام کرده‌اند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها