به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مراسم یادواره شهید دانش‌آموز، با عنوان « شیرین‌تر از عسل» در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۸۱۴
برگزاری « شیرین تر از عسل» ، یادواره شهدای دانش آموزی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل دفتر‌مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مراسم یادواره شهید دانش‌آموز، با عنوان «شیرین‌تر از عسل» یک برنامه عمومی است که در دو محیط مدرسه‌ای و شهری برای اولین بار تحت این نام در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود، این مراسم فرصتی را به دانش‌آموزان «انجمن اسلامی مدرسه» و «اعضای قرارگاه عملیات شهری» می‌دهد تا در این مرحله نقش‌آفرینی کنند.

مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز شیرین‌تر از عسل، با هدف زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تربیت معنوی و حماسی با الگوسازی از شهدای دانش‌آموز، تقویت هویت و احساس مسئولیت نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در پیوند با اسوه‌های ایثار و تاریخ مقاومت، تجدید بیعت با آرمان‌های شهداء، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب، تقویت امید و احساس عزت و افتخار به هویت اسلامی-ایرانی و همبستگی بومی و منطقه‌ای بر محور ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مدارس سراسر کشور و قرارگاه‌های شهری برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این مراسم به صورت مدرسه‌ای و شهری برگزار می‌شود، بی‌شک دانش‌آموزان، میدان‌دار اصلی در برگزاری برنامه هستند و در این راستا متولیان اصلی در برنامه یادواره مدرسه‌ای،«اعضای انجمن اسلامی مدرسه» بوده و در برنامه یادواره شهری اعضای « قرارگاه عملیات شهری» می‌باشند و کادر اتحادیه شهرستان و استان در این برنامه وظیفه پشتیبانی و همکاری دارند.
ستاد برگزاری این همایش در استان‌ها از کمیته‌های فرهنگی، تبلیغات، مستندسازی و ارزیابی، پشتیبانی و تدارکات، تشریفات و انتظامات تشکیل شده است. این مراسم ، در فروردین و اردیبهشت امسال برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها