عامل جنایت خیابان ایتالیا در گفت‌وگو با جام‌جم:

ماهواره از من قاتل ساخت

عامل جنایت خیابان ایتالیا پس از انتقال به محل قتل، صحنه کشتن پدر و خواهرش را بازسازی کرد. این درحالی است که پزشکی قانونی سلامت روانی متهم را تائید کرده است.
کد خبر: ۷۸۹۷۱۱
ماهواره از من قاتل ساخت

به گزارش جام‌جم، هوتن بیست و پنج ساله متهم است شامگاه پانزدهم فروردین امسال در اقدامی جنون‌آمیز خواهرش به نام آرین‌دخت و پدرش که حسن نام داشت را به قتل رسانده است.

پسر جوان یک روز پس از جنایت دستگیر شد که در همان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: شب من و خواهرم در خانه تنها بودیم. از او خواستم تا کانال تلویزیون را تغییر دهد که با هم مشاجره کردیم و دعوایمان شد. بعد او را خفه کردم. خواستم فرار کنم که ناگهان صدای باز شدن در آپارتمانمان را شنیدم. پدرم بود، باید او را هم می‌کشتم. با چاقو چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد.

با اعتراف متهم به ارتکاب این جنایت بازپرس سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران به تیمی از متخصصان پزشکی قانونی ماموریت داد سلامت روانی متهم را بررسی کنند که پزشکان پس از معاینات تخصصی اعلام کردند، هوتن دچار جنون نشده و مشکل روحی و روانی ندارد.

در ادامه متهم با دستور قضایی به محل جنایت منتقل شد و جزئیات جنایت را در حضور افسران جنایی بازسازی کرد.

هوتن با تشریح صحنه قتل گفت: خواهرم را با کش، خفه و او را داخل کمد مخفی کردم. بعد هم برای صحنه‌سازی دور گردن او طناب انداختم. اگر پدرم دیرتر به خانه می‌آمد شاید او را نمی‌کشتم. بعد از قتل سراغ یکی از دوستانم رفتم که او متوجه آثار جراحت روی دستم شد. من هم به دروغ گفتم که با خواهر و پدرم دعوا کرده‌ام.

متهم به قتل پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

هوتن از جنایت خود پشیمان است و می‌گوید: ماهواره زندگی آنها را خراب کرده و اگر روز حادثه می‌توانست خشم خود را کنترل کند حالا خواهر و پدرش زنده بودند.

درباره انگیزه‌اش از این جنایت و نحوه قتل گفت‌وگویی با او انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پیش از این اعلام کرده بودی که به خاطر تغییر شبکه تلویزیون خواهرت را کشتی. به نظر خودت این دلیل قانع‌کننده‌ای برای جنایت است؟

خواهرم همیشه فیلم‌های ماهواره‌ای را می‌دید و این سریال‌ها روی رفتارش تاثیر گذاشته بود. عصر روز حادثه من در حال تماشای فیلم بودم که از من خواست شبکه را تغییر دهم تا سریال ترکیه‌ای مورد علاقه‌اش در شبکه «ریور» را ببیند. به او گفتم اجازه نمی‌دهم که با هم درگیر شدیم. او از کشوی میز من چاقویی برداشت و به سمتم آمد. چاقو را از دستش گرفتم و او را داخل اتاق زندانی کردم. او مدام جیغ و فریاد می‌کرد. دیگر از رفتارش خسته شده بودم، کش را به دور گردنش انداختم و وقتی به خودم آمدم متوجه شدم که خفه شده است.

بعد چه کردی؟

اوایل شوکه بودم. وقتی کمی حالم بهتر شد، طنابی برداشتم تا با آن صحنه مرگ خواهرم را خودکشی نشان دهم. پدر در مطبش مشغول کار بود و فرصت مناسب برای این کار را داشتم. طناب را به لوستر بستم که ناگهان پدرم وارد خانه شد. چند بار من و خواهرم را صدا زد. باید او را هم می‌کشتم. به همین خاطر با چاقویی که ایران‌دخت به من حمله کرده بود چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد.

بازهم به نظرت این دلایل برای قتل کافی است؟

این انگیزه قتل نیست دلایل قتل است.

یعنی چه؟

یعنی این اتفاق باعث عصبانیت من شد که دست به قتل بزنم. مادرم وقتی بر اثر سرطان فوت کرد زندگی ما با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد. مادر به روابط داخل خانه خط می‌دهد و آن را حفظ می‌کند مثل نخ تسبیح. اگر مادر نباشد همه چیز به هم می‌ریزد. نبود مادر در خانه روی وضعیت روحی من و خواهرم تاثیر بدی گذاشته بود. همین اتفاقات باعث شد که من در یک لحظه کنترلم را از دست بدهم و مرتکب قتل شوم.

بعد از قتل پدرت به صحنه‌سازی ادامه دادی؟

نه، همراه دوستانم به گردش و سینما رفتم و عصر روز بعد برگشتم. ابتدا صحنه‌سازی را کامل کردم و کمی از خون پدرم را روی لباس خواهرم ریختم.

چرا این‌کار را کردی؟

می‌خواستم طوری نشان دهم که خواهرم پدرمان را کشته و بعد خودکشی کرده است.

این صحنه‌سازی چطور به ذهنت رسید؟

از یک فیلم پلیسی که در شبکه «من و تو» در ماهواره دیده بودم، یاد گرفتم.

پس خودت هم ماهواره می‌دیدی؟

تا چندی قبل بله، اما وقتی متوجه شدم سریال‌هایش روی رفتار آدم تاثیر می‌گذارد دیگر ندیدم. من عاشق فیلم‌های جنایی هستم و فیلم‌ها و داستان‌های پلیسی را پیگیری می‌کردم.

پلیس را خودت خبر کردی؟

پس از صحنه‌‌سازی با دوستم تماس گرفتم و موضوع را ابتدا به او گفتم و بعد پلیس را در جریان قرار دادم. در همان صحنه ماموران به من مشکوک شدند و خیلی زود اعتراف کردم.

پشیمانی؟

خیلی. زندگی‌ام را به خاطر یک لحظه عصبانیت بر باد دادم. پدرم اگر دیرتر به خانه آمده بود او را نمی‌کشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
آقا عجب تبلیغات ضد فرهنگی ماهواره كردید . واقعا عالی بود . خواهشن از بدی های اینترنت هم داستان بنویسید تا شاید این سرعت كم هم ، محدود و پس از چندی حرام شود . خوشبختانه عده ای پیش قدم شده اند . شما هم كمی در این خصوص مطلب بنویسید .

نیازمندی ها