جام جم نوا: بسیاری از چهره های موفق را در جهان به لباس هایشان می شناسند. جالب اینکه بسیاری از همین چهره های سرشناس تا سالها و دهه ها از یک سلیقه مشخص برای لباس پوشیدن استفاده می کردند. مثلا استیو جابز دهه ها یک تی شرت مشکی را به همراه یک شلوار جین به تن می کرد و کمتر عکسی می توان از او یافت که جز این البسه را به تن داشته باشد. برخی از خواننده ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.
کد خبر: ۷۸۹۶۵۱
خواننده های موفق و خاص با تیپ های خاص!/تصاویر

الویس پریسلی: یقه‌های بزرگ روی کت


اگر همین حالا فردی را با لباس یکدست روشن و ملیله و منجوق‌دوزی ببینید که پاچه‌های گشادی دارد، دکمه‌های پیراهنش تا میانه باز هستند و یقه بزرگ پیراهنش روی یقه کت آمده یا به صورت ایستاده، دور گردنش را گرفته است، بی‌تردید یاد الویس پریسلی می‌افتید. سلطان راک‌اند رول، بیش از هر چیز به یقه‌های بزرگش وفادار بود. او سبک لباس پوشیدن خاص خودش را داشت و هرگز از آن عدول نکرد. او رنگ‌های تند و روشن مثل صدفی، نقره‌ای و طلایی را می‌پسندید و همیشه مدل موهای خودش را داشت؛ نوع کوپی که به «کوپ الویس» معروف شد. همین طور پایه ریش‌های بلند و ذوزنقه‌ای، نشانه بارز ظاهر اوست.

علیرضا عصار: پیراهن گشاد و تیره


عصار با توجه به سبک موسیقی که در آن فعال است، لباسی را برای خود انتخاب کرده که هم با فیزیکش متناسب بوده و هم با سبک موسیقایی‌اش هماهنگی دارد. او تقریبا همیشه یک پیراهن دست دوز با رنگ تیره و گشاد و ساده می‌پوشد. البته او از استفاده از خط فارسی و اشعار کهن روی پیراهن‌هایش استقبال می‌کند. تقریبا تا این لحظه پیش نیامده که عصار با لباسی دیگر دیده شود. او همچنین علاقه زیادی به شال‌های مشکی برای دور گردنش دارد.

رضا صادقی: لباس مشکی


با اینکه رضا صادقی در آلبومی تلاشش را کرد که سنت‌شکنی کند و ترانه‌ای به نام «دیگه مشکی نمی‌پوشم» را خواند، اما او از اول مشکی پوشید و مشکی‌پوش باقی ماند و به نظر می‌رسد مشکی‌پوش خواهد ماند. اگر به خانه او هم بروید، رنگ غالب، مشکی است و حتی حیوانات خانگی‌اش هم مشکی هستند! می‌گویند آدم‌هایی که همیشه یک رنگ را در پوشش‌شان انتخاب می‌کنند، خیلی حساس و احساساتی هستند. احتمالا درباره رضا صادقی این فرضیه چندان هم بی‌ربط نیست. او همچنین همیشه یک انگشتر بزرگ با سنگ مشکی در دست دارد.


رضا یزدانی: کت چرم


کسی از موسیقی‌بازهای داخلی هست که با آمدن نام رضا یزدانی او را با پوششی غیر از کت چرمی همیشگی‌اش به یاد بیاورد؟ گمان نکنیم؛ او همیشه با کت چرم نیمه بلند با یقه‌های آرشال بزرگ دیده می‌شود و گاهی حتی شلوار چرم را هم به آن اضافه می‌کند. به نظر می‌رسد این سبک لباس با سبک عمده موسیقی او یعنی راک، هماهنگی دارد. ضمنا مدل موهای او همیشه یکسان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها