جام جم ورزشی: رونالدینیو ستاره برزیلی دنیای فوتبال خبر مهم بسیاری از رسانه های معتبر دنیای فوتبال را تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۸۹۰۵۶
رونالدینیو: من و خداحافظی؟! دروغ است

به گزارش جام جم ورزشی ، رونالدینیوی 35 ساله که در ماه سپتامبر 2014 با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال کورتارو مکزیک پیوست با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به تعهدش به این تیم گفت: پیش از هر چیز باید بگویم شایعاتی که در مورد بازنشستگی من مطرح شده، صحت ندارد. در حال حاضر از حضورم در میادین لذت می‌برم و در سرم ایده‌ای برای خداحافظی از دنیای بازیگری ندارم.

وی افزود: نمی‌دانم که آیا می‌توانم پنج یا شش سال دیگر به بازی ادامه دهم یا خیر ولی وقتی اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود دلیلی برای بازنشستگی نمی‌بینم. خوشحالم و حالا در بهترین وضعیت خود از زمان پیوستن به تیم کورتارو مکزیک هستم. به همین خاطر به کارم جهت ارائه بهترین بازی‌هایم برای این تیم ادامه خواهم داد.

هافبک پیشین سلسائو در پایان عنوان کرد: روی این موضوع کار می‌کنم که در پایان فصل به عنوان بهترین پاسور لیگا اِم‌ایکس (لیگ حرفه‌ای مکزیک) برسم. البته دوست دارم گلزنی هم داشته باشم ولی بیشتر هدفم کمک به تیم است.

رونالدینیو که در جام جهانی 2002 با تیم ملی برزیل به عنوان قهرمانی رسید یکی از موفق‌ترین بازیکنان دهه گذشته به شمار می‌رود و در سال 2005 هم عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها