نبرد شیر کوهی و راکون + فیلم

در این فیلم تماشایی حیات وحش شاهد حمله یک شیر کوهی آمریکایی ( پوما یا کوگار) به یک راکون و جدال آنها برای بقا خواهیم بود.
کد خبر: ۷۸۸۷۴۷
نبرد شیر کوهی و راکون + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فنتستیک انیمال، در حاشیه رودخانه ای یخ زده شیر کوهی ( پوما یا کوگار) یک راکون را می بیند. کوگار گرسنه است و نمی تواند از این طعمه خوشمزه بگذرد.

کوگار وارد آب یخزده شده و به سوی راکون می رود. راکون از تردید شیرکوهی استفاده کرده و در میان شاخه های درختچه ای پناه می گیرد. کوگار یا شیرکوهی دودل است زیرا آب رودخانه خیلی سرد است اما گرسنگی او را تحت فشار گذاشته است.

شیر کوهی به میان شاخه های درختچه رفته و پس از جدالی کوتاه راکون را از ناحیه سر و گردن در آرواره هایش گرفته و او را به میان رودخانه می آورد. راکون به این آسانی ها تسلیم نمی شود و دست و پا می زند. شیر کوهی که کماکان راکون را در اختیار دارد به قسمت عمیق تری از رودخانه می رود.

آب بسیار سرد است و راکون هنوز از پای در نیامده است. شیرکوهی به دلیل سرما طاقتش را از دست داده و راکون را رها می کند و از رودخانه بیرون می رود.

راکون که جان سالم به در برده روی قطعه یخی نشسته و مراقب کوگار است. در همین زمان با آب شدن یخ های بالای دست روخانه سیل به راه افتاده و حجم زیادی آّب بستر رودخانه را در بر می گیرد. سیلاب قطعه یخی که راکون به روی آن قرار دارد را با خود می برد.

راکون از دست شکارچی اش نجات می یابد و در فاصله ای دورتر از رودخانه بیرون آمده و به ساحل می رود.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها