«قطار پنج ستاره زندگی» به عنوان جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور است. هم اکنون این قطار با سه سفر رفت و برگشت از تهران به مشهد و به عکس آماده جا به جایی مسافران و ارائه خدمات است.
کد خبر: ۷۸۸۷۲۱
راه اندازی «قطار پنج ستاره زندگی» + فیلم

«قطار پنج ستاره زندگی» با هدف توسعه ناوگان مسافربری ریلی کشور به طور رسمی راه اندازی شد. مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: قطار پنج ستاره زندگی، جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان کشور است و از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی این قطار در سطح بالاتری از قطارهای موجود قرار دارد.

موسوی نژاد افزود: قطار زندگی از میهمانداران آموزش دیده و تحصیل کرده خانم و آقا برای ارائه خدمات به مسافران بهره گرفته است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: قطار زندگی با ظرفیت 250 تا 300 نفر مسافر و از نوع چهار تخته پلور سبز با تزئینات ویژه و امکانات و خدمات فرهنگی، سرگرمی و گردشگری در قالب برنامه های سمعی و بصری ارائه کننده خدمات بهتر خواهد بود.

وی افزود: هم اکنون این قطار با سه سفر رفت و برگشت از تهران به مشهد آماده جابجایی مسافران و ارائه خدمات است.

سفارش غذا و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران، سفارش کتاب از کتابخانه و سفارش به کافه برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی و وجود فروشگاه های سیار هدایا از جمله خدمات تازه ای است که در این قطار ارائه می شود.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها