سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب مرگبار یک ساختمان مسکونی قدیمی بر سر کارگر20 ساله افغان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۳۴۷
مرگ کارگر 20 ساله زیر آوار

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت:‌ در ساعت 16:51 امروز یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 47 و نجات 6 را به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفتم تیر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که دو کارگر مشغول تخریب یک ساختمان مسکونی قدیمی بودند که ناگهان سقف این ساختمان تخریب شده و یکی از کارگران در زیر آوار محبوس مانده است.

وی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این کارگر خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات خود برای خارج کردن این کارگر که تا نیمه‌های بدن در زیر آوار محبوس شده بود آغاز کردند و پس از مدتی وی را از زیر آوار خارج کرده و وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی عوامل حیاتی، مرگ این کارگر20 ساله افغان را تایید کردند.

ملکی علت این حادثه را بی احتیاطی کارگران حین کار اعلام کرد و گفت: کارفرمایان باید توجه داشته باشند که حتما از کارگران حرفه ای و دارای کارت شناسایی معتبر استفاده کنند و نیز نیروهایشان حین کار حتما کلاه وکفش ایمنی را به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها