یک فعال سیاسی با اشاره به وجه تشابه هاشمی رفسنجانی و احمدی‌نژاد گفت: اینکه افرادی نظیر هاشمی‌رفسنجانی و احمدی‌نژاد تبدیل به کسانی شوند که بخواهند همه مردم تابع آنها باشند توهین بزرگی به مردم و ملت ماست.
کد خبر: ۷۸۸۲۶۱
وجه تشابه هاشمی و احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد نبی حبیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: بنده با برخی نظرات ایشان موافق و با برخی دیگر مخالف هستم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: موضع هاشمی‌رفسنجانی بر سه موضوع نظام اسلامی، ولایت فقیه و آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مفیدی است اما اینکه وی تا به امروز سران فتنه را محکوم نکرده‌ کاملا نادرست است.

عراق: نیازمند سردار سلیمانی هستیم

وزیر امورخارجه عراق با شرکت در برنامه پرسش و پاسخ مرکز بروکینگز در دوحه مورد سردار سلیمانی گفت: ما به اینگونه مستشار نظامی نیاز داریم. چرا در مورد مستشاران آمریکایی و انگلیسی حساسیت وجود ندارد؟

به گزارش «انتخاب»، ابراهیم الجعفری درباره نقش ایران و آمریکا در مبارزه با تروریسم در عراق گفت: بار دیگر تاکید می کنم که حضور ایران و آمریکا یا هر کشور دیگر در عراق تحت عنوان مستشاران نظامی صورت می گیرد.

وی افزود: در ابتدا، کشورهای ائتلاف بین المللی در حمله به موصل به ما کمک نمی کردند و اولین کشوری که ما را یاری داد، ایران بود. مقامات کشور عراق باید در زمانی که دومین شهر بزرگ عراق اشغال شده بود چه اقدامی می کردند؟ باید سکوت می کردند تا الانبار و صلاح الدین و شهرها و استانهای دیگر هم اشغال می شد؟ بسیار عادی بود که ما مستشاران ایرانی را بپذیریم. پس از آن بود که ائتلاف بین المللی تشکیل شد و آنها به کمک ما آمدند.

واکنش انصار الله یمن به قطعنامه شورای امنیت

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله، قعطنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد ضد مردم یمن را ظالمانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد البخیتی" گفت : قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد ضد یمن ظالمانه است و مردم این کشور را از ادامه انقلاب و ریشه کن کردن القاعده بازنخواهد داشت .

البخیتی اظهار داشت: ما به هر قطعنامه ای که عملاً بی تأثیر است، واکنش نشان نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: ما نیازی به واردات سلاح نداریم، و قطعنامه مذکور تأثیری بر ما نخواهد داشت.

شورای امنیت سازمان ملل دیروز (سه شنبه) قطعنامه ای را که چند کشور عرب حاشیه خلیج فارس درباره تحریم جنبش انصار الله یمن پیشنهاد کرده بودند ، تصویب کرد.

پشت پرده حمله داعش به پالایشگاه بیجی

دبیرکل سازمان بدر حمله دوباره داعش به پالایشگاه بیجی را نتیجه حملات ظالمانه و خصمانه برخی مسؤولان و سیاستمداران ضد نیروهای بسیج مردمی دانست.

هادی العامری در گفتگو با شبکه عراقی سومریه نیوز، به شکست سنگین داعش در تکریت اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیج مردمی از سوی رسانه‌ها و برخی سیاستمدارانی که آشکارا به مدافع داعش تبدیل شده‌اند، هدف حملات غیرقابل توجیه و خصمانه قرار گرفتند.

العامری، درباره پاسخ دولت به فشارهای ظالمانه و درخواست آن از نیروهای بسیج مردمی برای خروج از تکریت، ابراز تأسف کرد.

شورای عشایر و شخصیتهای سرشناس تکریت در 4 آوریل 2015 خواستار خروج فوری نیروهای بسیج مردمی از این شهر و تحویل آن به پلیس فدرال و محلی شدند و درخواست کردند کسانیکه مسؤول ویران شدن این شهر هستند بازخواست شوند؛ آنان همچنین تهدید کردند که در صورت عملی نشدن این مطالبات، به مجامع بین المللی مراجعه خواهند کرد.

داعش فوتبال را ممنوع کرد

گروه تروریستی داعش در شهر موصل در دستوری جدید، بازی فوتبال را در این شهر ممنوع اعلام کرد.

داعش دلیل این اقدام را بدعت بودن فوتبال دانست و مجازات سرپیچی از این قانون را پنجاه ضربه شلاق اعلام کرد.

داعش با وضع چنین قوانینی آزادی‌های فردی جوانان موصل را از آنها سلب کرده و این گروه تروریستی به دنبال نشر رعب و ترس در میان مردم شهر موصل است است. داعش از هزاران نفر از ساکنان شهر موصل به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها