250 میلیون دلار برای یک مسابقه

دنیا در انتظار گران ترین مسابقه بوکس تاریخ

جام جم ورزشی: شمارش معکوس برای گران ترین مسابقه بوکس تاریخ ورزش جهان آغاز شدند.
کد خبر: ۷۸۷۸۰۷
دنیا در انتظار گران ترین مسابقه بوکس تاریخ

به گزارش جام جم ورزشی ،"فلوید می ودر" و "مانی پاکیائو" دو طرف این مسابقه حیرت انگیز هستند. اولی آمریکایی است و دومی فیلیپینی. می ودر که به دلیل ثروت بیش از اندازه اش و فخر فروشی با آن به "آقای پول" مشهور شده شکست ناپذیرترین بوکسور دنیاست و تاکنون در رقابت های رسمی حتی یک مسابقه هم شکست نخورده است. او تا به حال 10 عنوان قهرمانی در کارنامه خود ثبت کرده است که این 10 عنوان قهرمانی در پنج وزن متفاوت به دست آمده است.

از سویی دیگر مانی پاکیائو عناوین متعدد قهرمانی جهان در کارنامه خود دارد. جالب است بدانید این بوکسور فیلیپین به خوانندگی و هنرپیشگی هم اشتغال دارد و علاوه بر آن یک بسکتبالیست حرفه ای نیز به شمار می رود. پاکیائو همانند می ودر بسیار ثروتمند است هر چند میزان ثروت او هرگز به پای مولتی میلیاردی به نام می ودر نمی رسد. پاکیائو یک تفاوت دیگر هم با می ودر دارد و آن این است که هرگز با ثروتش فخر فروشی نمی کند.

گران ترین مسابقه تاریخ بوکس دوازدهم اردیبهشت ماه در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود. رسانه های مختلف به این نبرد ، لقب نبرد قرن را داده اند. این مسابقه به قدری پولساز است که بسیاری از شبکه های مختلف تلویزیونی از سراسر دنیا حق پخش آن را خریده اند. داور این مسابقه نیز دستمزدی 10 هزار دلاری دریافت خواهد کرد.

می ودر 38 ساله و پاکیائوی 37 ساله از مدت ها پیش تمرینات خود را برای این مسابقه آغاز کرده اند. بسیاری رای به پیروزی می ودر در نبرد قرن داده اند که البته با توجه به شکست ناپذیری او در بوکس عجیب نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها