یکی از خطرناک‌ترین عناصر گروهک تروریستی «داعش» در شمال لبنان در درگیری با نیروهای امنیتی کشته و دو تن دیگر دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۶۲۱۹
کشته شدن یکی از خطرناک‌‌ترین عناصر داعش

سرویس امنیت داخلی لبنان در بیانیه‌ای از کشته شدن «اسامه منصور» شهروند لبنانی که با گروهک تروریستی «داعش» بیعت کرده و به ایجاد ناامنی در لبنان پرداخته، خبر داد.

گزارش وبگاه خبری «النشره» حاکی است که سرویس امنیت داخلی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای شعبه اطلاعات سرویس امنیت داخلی با رصد و پیگیری‌های فشرده موفق شدند که مقر اقامت شیخ «خالد حبلص» در شهر طرابلس را مشخص کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی لبنان ساعت 22:25 شب گذشته شیخ حبلص (از افراد تحت تعقیب) را در داخل یک خودرو در منطقه «باب الرمل» دستگیر کردند. در آن هنگام یک خودروبا دو سرنشین توقف کرده و فرد کنار راننده اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی کرد. در جریان این تیراندازی دو نیروی لبنانی زخمی شدند.

این گزارش حاکی است که نیروهای امنیتی لبنان، در پاسخ به تیراندازی افراد مسلح، آتش خود را به سوی افراد مسلح گشوده که به کشته شدن دو سرنشین خودروی اپل منجر شد.

سرویس امنیت داخلی لبنان تاکید کرد که شیخ حبلص و راننده‌اش دستگیر شدند.

در ادامه این بیانیه‌ آمده است: مشخص شد که افراد کشته شده «اسامه منصور» و «احمد الناظر» بودند و همچنین معلوم شد که اسامه منصور اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی کرده و یک کمربند انتحاری در اختیار داشت که توسط کارشناس نظامی خنثی شد.

اسامه منصور پیش از این با گروهک داعش بیعت کرده و ضمن ایجاد ناامنی در شهر طرابلس، سعی در برپایی امارتی برای داعش در شمال لبنان داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها