جام جم ورزشی: کریس رونالدو دست برنمی دارد. او هر هفته و هر ماه که می گذرد رکورد جدیدی در گلزنی از خود بر جای می گذارد.
کد خبر: ۷۸۵۳۱۹
همه قربانیان کریستیانو رونالدو

به گزارش جام جم ورزشی ، دو شب پیش رونالدو در شبی که تیمش گرانادا را 9 گل خرد کرد پنج گل به ثمر رساند تا هم به روزهای خوب خودش برگردد و هم در جدول گلزنان چهار گل از لیونل مسی جلوتر بیفتد. کریس تا حال هشت مرتبه مقابل گرانادا بازی کرده که در این هشت بار 11 بار به این تیم نگون بخت گل زده است. اما گرانادا تنها قربانی اعجوبه ای به نام کریستیانو رونالدو نیست. او که در طول دوران حرفه ای خود 31 مرتبه هت تریک کرده و یا بیشتر از سه گل زده 24 هت تریک را در لالیگا به ثبت رسانده است. او اکنون رکورد 299 گل در 287 مسابقه را هم در اختیار دارد و بعید نیست حتی با پشت سر گذاشتن لیونل مسی تبدیل به برترین گلزن تاریخ لالیگا شود.

اما به غیر از گرانادا چه تیمی بارها قربانی هنرنمایی اعجوبه پرتغالی شده اند؟ نگاهی به قربانیان کریستیانو رونالدو می اندازیم:

1 - سویا : این باشگاه لالیگایی تا به حال 18 گل در 12 مسابقه از کریس رونالدو خورده است.

2- آتلتیکومادرید، بارسلونا و ختافه: رقیب همشهری رئال در بیست مسابقه 15 گل از رونالدو دریافت کرده است.بارسلونا رقیب دیرینه رئال و ختافه دیگر تیم لالیگایی نیز هر کدام 15 مرتبه قربانی گل هی کریس شده اند.

3- آتلتیک بیلبائو 14 مرتبه دروازه خود را از سوی کریستیانو رونالدو باز شده دید.

4- رونالدو دروازه مالاگا تیم مطرح لالیگایی را 13 بار باز کرده است.

5- سلتاویگو و لوانته دیگر تیم های اسپانیایی هر کدام 12 بار گل خورده اند.

6- ویا رئال و گرانادا 11 بار دروازه خود را مقابل ملی پوش پرتغالی باز شده دیده اند.

7- اوساسونا تیم کنونی نکونام و انصاری فرد 10 بار از رونالدو گل خورده است.

8- آستون ویلای انگلیس، والنسیا، رایووایکانو، رئال سوسیه داد و دپورتیو لاکرونا هر کدام 9 مرتبه از مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال گل خورده اند.

9- رونالدو در زمان حضور در لیگ برتر انگلیس در مسابقه های مختلف هشت بار به تاتنهام گل زد.

10- شالکه آلمان، آژاکس آمستردام هلند، زاراگوسا، مایورکا،الچه ، آلمریا، فولام و ویگان هر کدام هفت بار از کریس گل دریافت کرده اند.

11- ریسینگ سانتادر، گالاتاسرای،آرسنال، بولتن، نیوکاسل و پورتموث هر کدام شش بار دروازه هایشان به دست رونالدو فتح شده است.

12- کریس با پیراهن من یونایتد به هر کدام از تیم های اورتون، منچسترسیتی، وستهام و میدلزبورو 5 گل زده است.

13- بایرن مونیخ، مارسی ، لیون، خه رس، اسپانیول،دربی ، وست بروم و ریدینگ تیم هایی هستند که هر کدام چهار مرتبه قربانی گل های کریس شده اند.

در کارنامه کریستیانو رونالدو گلزنی به تیم های بسیار بزرگ و کوچک دیگری دیده می شوند. او به تیم های بسیاری تنها یک گل زده، به برخی دو گل و به برخی دیگر سه گل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها