۵ تروریست دیگر به هلاکت رسیدند

تیم تروریستی در قصرقند کاملا منهدم شد

مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع هشت شهید این حادثه تاکنون پیکر شش شهید تحویل پزشکی قانونی چابهار شده و دو پیکر دیگر در حال انتقال است.
کد خبر: ۷۸۵۲۸۲
اسامی شهدای حادثه تروریستی مرزبانی سیستان و بلوچستان

دکتر رضا عبدی با بیان این مطلب، افزود: ستوان دوم مهران اقراع، ستوان دوم علی امام دادی رضوی، گروهبان یکم رضا حسینی و سربازان وظیفه فرزاد اسماعیل زاده ، میلاد جور حسن بیاتی از شهرستان ، محمد احمدی و عباس مهراندوز در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: تروریست های مسلح با ورود از طریق خاک پاکستان به داخل خاک ایران در درگیری با ماموران، هشت نفر از نیروهای مرزبانی را شهید کرده و به خاک پاکستان گریختند.

علی اصغر میرشکاری افزود: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه نگور حد فاصل میله مرزی 239 پایین تر از جکیگور با عوامل تروریستی که از داخل پاکستان وارد مرزهای ایران شده بودند، درگیر شدند.

وی بیان کرد: تروریست ها مسلح در این اقدام کور هشت نفر از نیروهای مرزبانی ایران را شهید کرده و به خاک پاکستان گریختند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشور پاکستان درخواست کرد در دستگیری تروریست ها و تحویل آنان به ایران اقدام کنند و اجازه ندهند که خاک پاکستان جولانگاه اشرار و تروریست ها شود.

این درحالی بود که پیش از ظهر دیروز قرار گاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در جنوب شرق کشور خبر داده بود.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:صبح روز دوشنبه یک تیم تروریستی وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه در منطقه «قصرقند» و «نیک شهر» در جنوب شرق کشور با اقدام قاطع رزمندگان قرارگاه نیروی زمینی سپاه منهدم شدند و اعضای آن به هلاکت رسیدند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:این عملیات پس از یک سلسله عملیات شناسایی ، تعقیب و گریز طی روزهای اخیر انجام و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی آنان به دست رزمندگان این قرارگاه افتاد.

شهرستان سرباز در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

نیکشهر و قصر قند نیز در510 و 600 کیلومتری جنوب زاهدان و در همسایگی شهرستان سرباز واقع شده اند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Netherlands
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۱
در مرز باید از خودروهای زرهی استفاده شود , دوربینهای دید در شب , دوربین های حرارتی , لباس های ضد گلوله و تسلیحات قوی با برد زیاد , ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها