جام جم ورزشی: خشونت با فوتبالشان عجین شده است. حتی در اوج فوتبال هم نمی‌توانند مهم ترین مشخصه فوتبالی خود را کنار بگذارند.
کد خبر: ۷۸۵۲۷۲
ستاره‌های خشن

به گزارش جام جم ورزشی ، صحبت از فوتبالیست های خشنی است که شهرت زیادی هم دارند. در میان همه بازیکنانی که بسیار خشن بازی می کنند برخی از بقیه متمایز تر هستند. بدون ترس بازی می کنند و با قدرت فیزیکی خود گاهی اوقات خواسته یا ناخواسته مرتکب خطاهایی سبک و سنگین می شوند. این بازیکنان خشن در سرتاسر لیگ های اروپایی وجود دارند، از لالیگا و لیگ برتر انگلیس گرفته تا لیگ لیتوانی و سوئد و فنلاند. اما برخی از این ستاره های خشن با توجه به شهرت و باشگاهی که در آن بازی می کنند سر آمد خشن های فوتبالی محسوب می شوند. پپه، آلوز و کاستا. اولی در رئال مادرید بازی می کند، دومی در بارسلونا و سومی هم بازیکن چلسی به شمار می رود.

1- پپه

مدافع پرتغالی رئال مادرید نه تنها بازی خشن که ظاهر خشنی هم دارد. او گاهی اوقات حتی به هم تیمی های خود هم رحم نمی کند. پپه چندی پیش در یکی از دیدارهای رئال مادرید ناخواسته با لگد به سرخیو راموس هم تیمی خود زد. البته این مدافع تیم ملی پرتغال که اصلیتی برزیلی دارد بسیاری از خطاهایش را عمدی انجام می دهد. همانطور که ذکر شد او ظاهر خشنی هم دارد که گاهی اوقات دستمایه طنز و شوخی می شود. پپه در میان ستاره های خشن دنیای فوتبال یکه تاز است. هیچ بازیکنی از لحاظ بازی خشن به پای او نمی رسد.

2- دیه گو کاستا

این مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا که در چلسی بازی می کند فصل به فصل خشن تر می شود. او تا این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به همراه هری کین مهاجم تاتنهام با 19 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. کاستا هم که اصلیتی برزیلی دارد بسیار خشن بازی می کند. شاید به پای پپه نرسد اما او هم بازیکنی است که با توجه به قدرت فیزیکی گاهی اوقات خطاهایی غیر قابل چشم پوشی انجام می دهد. چهره خشن کاستا همانند پپه مورد توجه قرار گرفته و سوژه طنز می شود.

3- دنی آلوز

دوره حضور دنی آلوز برزیلی در بارسلونا به سر آمده و این بازیکن چندی پیش اعلام کرد که جدایی اش از بارسلونا در پایان این فصل قطعی شده است. آلوز 32 ساله که از سال 2008 برای بارسلونا بازی می کند قدرت فیزیکی قابل توجهی دارد اما خشونت و محکم بازی کردن باعث شده تا او در دسته ستاره های خشن قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها