زردپوشان اصفهان با شکست مقابل صبای قم بخت خود را تا حد زیادی برای رسیدن به قهرمانی از دست دادند.
کد خبر: ۷۸۴۲۵۰
سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه از ساعت 17 دو بازی به صورت هم‌زمان برگزار شد که سپاهان اصفهان در قم میهمان صبا بود و در پایان با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف خود شد. گل اول شاگردان مهدی تارتار را هادی شکوری در دقیقه 60 به ثمر رساند که از آشفتگی مدافعان سپاهان استفاده کرد و در محوطه جریمه روی یک ضربه کرنر گلزنی کرد. در دقیقه 94 هم جلال الدین علی محمدی تیر خلاص را شلیک کرد تا سپاهان 2 بر صفر بازنده شود.

زردپوشان اصفهان که در این دیدار از دقیقه 49 با اخراج رحمان احمدی سنگربان خود 10 نفره شدند و شهاب گردان را درون دروازه خود داشتند، با این شکست 41 امتیازی و در رده سوم جدول باقی ماندند و تا حد زیادی بخت خود را برای رسیدن به قهرمانی در این فصل از دست دادند. صبای قم نیز با سه امتیازی که از این دیدار به دست آورد 32 امتیازی شد و هم‌چنان در رده هشتم قرار دارد.

هم‌چنین سعید قائدی‌فر و محمدرضا خلعتبری از سپاهان با کارت زرد داور جریمه شدند.

در دیگر بازی امروز ذوب‌آهن اصفهان در خانه خود پذیرای گسترش فولاد تبریز بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در هفته‌های اخیر به‌خصوص در نیم‌فصل دوم داشته‌اند، در مصاف با ‌آبی‌پوشان تبریز با تساوی بدون گل متوقف شدند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها