در صورت ادامه یافتن تجاوز‌گری ناتو علیه روسیه

دانشمند روس: با 2 بمب اتم آمریکا را نابود کنیم

یک دانشمند روس، طرحی به منظور نابودی کل آمریکا از طریق انداختن تنها دو بمب اتم ارائه داد و بر ضرورت اجرای این طرح در صورت ادامه یافتن تجاوز‌گری ناتو علیه روسیه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۳۶۲۲
دانشمند روس: با 2 بمب اتم آمریکا را نابود کنیم

کنستانتین سیوکوف، رییس آکادمی مسائل ژئوپلتیک در روسیه اخیرا با انتشار مقاله‌ای به دو ضعف ژئوفیزیکی مناطق آمریکای شمالی اشاره کرده و خاطر نشان کرد که در صورت تداوم تجاوز ناتو علیه روسیه، ما باید به این نقاط ضعف حمله کنیم.

وی در مقاله خود گفت: با توجه به این‌که ناتو تا مرزهای روسیه پیش‌روی کرده است، اکنون گزینه نابودی کامل دشمن قابل توجیه است.

وی که یک دکتر علوم نظامی است، سناریویی مطرح کرد که در جریان آن می‌توان تنها با انداختن دو بمب هسته‌ای بر روی مهم‌ترین نقاط ضعف ژئوفیزیکی آمریکا، یعنی آتشفشان «یلواستون» (Yellowstone) و گسل «سان آندریاس» کل آمریکا را نابود کرد.

سیوکوف گفت: دانشمندان زمین‌شناسی معتقدند آتشفشان یلواستون در آستانه انفجار قرار دارد و نشانه‌های افزایش فعالیت این آتشفشان دیده می‌شود، بنابراین کافی است که با یک انفجار اتمی باعث فعالیت این آتشفشان شویم و تبعات این اتفاق برای آمریکا فاجعه‌بار بوده و کل این کشور ناپدید خواهد شد.

رییس آکادمی مسائل ژئوپلتیک در روسیه افزود: یک گزینه دیگر انداختن بمب اتم روی گسل سان آندریاس در ایالت کالیفرنیا است که می‌تواند وقایع فاجعه‌باری نظیر سونامی‌های بسیار ویران‌کننده‌ای که زیرساخت‌های آمریکا را نابود می‌کنند، رقم بزند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها