ریزش کوه، محور لشگرک – فشم را مسدود کرد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده ها

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی سنگینی را در آزادراه‌های کرج - تهران، جاده مخصوص، خلیج فارس، آزادگان، زین‌الدین، بابایی، امام رضا(ع) و لواسان شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۷۸۳۵۹۱
تمهیدات ویژه پلیس برای مدیریت ترافیکی ۱۳ و ۱۴ فروردین

سرهنگ پرویز حسینی، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در مورد تمهیدات و پیش‌بینی‌های پلیس راهور برای روز کنترل و مهار ترافیک در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین، گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم وسیعی از مسافران با اتمام تعطیلات نوروزی به منازل خود بازگردند بنابراین پلیس راهور تمرکز ویژه‌ای بر محورهای ورودی تهران بزرگ خواهد داشت تا از کندی حرکت و وقوع ترافیک در این مباری و شریان های اصلی جلوگیری شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در محدوده تهران بزرگ محدودیت خاصی ترافیکی وجود ندارد و اعمال نمی شود، افزود: ماموران عملیاتی پلیس راهور در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز اقدام به اعمال تصمیمات لازم خواهند کرد.

سرهنگ حسینی پیش‌بینی کرد بار ترافیکی سنگینی را در آزادراه‌های کرج - تهران، مخصوص، خلیج فارس، آزادگان، زین‌الدین، بابایی، امام رضا(ع) و همچنین لواسان به سمت تهران شاهد باشیم.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان در خواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه ها و هشدارهای ماموران خدمتگذار پلیس راهور عمل کرده تا از بروز ترافیک در معابر اصلی جلوگیری شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها