همه چیز از سال ۲۰۰۹ آغاز شد. آن زمان با رونمایی از طرح اولیه «DeltaWing» مشخص شد که قرار است تحولی بزرگ در دنیای ساخت خودروهای سرعتی به وقوع بپیوندد.
مهمترین ویژگی این خودرو ساختار خاص و متفاوت آن است. قسمت جلو یا همان پیشانی خودرو باریک است.
فلسفه چنین نگرشی انتقال بخش قابل توجهی از وزن خودرو به قسمت عقب آن عنوان شده است.
چرخ های عقب کار اصلی را در فرآیند به حرکت درآوردن خودرو و متوقف ساختن آن انجام میدهند.
بدین ترتیب طراحان توانستهاند چرخ های جلو را فارغ از هر محدودیتی کوچکتر از اندازه متعارف طراحی کنند.
تمامی این ابتکارعملها به افزایش ضریب آیرودینامیک بودن خودرو کمک میکند.
شرکت سازنده اعلام کرده که قصد دارد ابتدا نسخه دو سرنشینه و سپس چهار سرنشینه «DeltaWing» را تولید کند.
استفاده از این محصول خاص در رقابت با خودروهای سرعتی کلاس «GTE» و «GT3» از مهمترین اهداف شرکت سازنده اعلام شده است.
این شرکت هنوز تصاویر اصلی و جزییات فنی خودروی جدیدش را اعلام نکرده است.(مهر)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد