کمک خلبان ایرباس شرکت هواپیمایی جرمن وینگز که سه‌شنبه در جنوب فرانسه سقوط کرد از افسردگی شدید رنج می برده و تحت درمان دارویی بوده است.
کد خبر: ۷۸۳۰۱۳
کمک خلبان ایرباس، افسردگی شدید داشت

روزنامه بیلد آلمان امروز جمعه نوشت آندریاس لوبیتس کمک خلبان «ایرباس ای 320» شرکت هواپیمایی جرمن وینگز که سه‌شنبه در جنوب فرانسه سقوط کرد، شش سال پیش از افسردگی شدید رنج می برده و از آن پس تحت درمان دارویی بوده است.

این روزنامه با اشاره به اسناد داخلی شرکت لوفت هانزا، شرکت مادر جرمن وینگز، این کمک خلبان طی 18 ماه تحت درمان مشاوره روانی قرار گرفته است. این اسناد برای بررسی به مسئولین فرانسوی پرونده سقوط این هواپیما ارائه خواد شد.

کارستن اسفورT رئیس شرکت هواپیمایی جرمن‌ وینگز آلمان پنجشنبه گفته بود آندریاس لوبیتس آموزش خلبانی خود را که سال 2008 آغاز شده بود، برای مدتی کنار گذاشته بود. وی توضیح بیشتری نداد.

دادستان شهر مارسی فرانسه روز گذشته در کنفرانس خبری گفت که کمک‌ خلبان به‌صورت عمد باعث سقوط هواپیما و مرگ تمام سرنشینان شده است.

این هواپیما 150 سرنشین داشته و به‌گفته نخست‌ وزیر فرانسه بالگردی که به محل حادثه اعزام شده است موفق به یافتن بازمانده‌ای نشده و تمام سرنشینان این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

دو نفر از سرنشینان این هواپیما دو خبرنگار ایرانی بوده‌اند. این دو خبرنگار میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز بوده‌اند که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا ــ رئال مادرید به بارسلونا سفر کرده بودند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
۰
۰
حالا این حرفها و نظرات روزنامه های غربی را ببینید كه اگر یك مسلمان از دین خارج شده اینكار را انجام داده بود چگونه تفسیر و نظر می دادند بجای انكه بگویند از افسردگی رنج می برد یا روانی بوده می گفتند این یك مسلمان درس خونده در مكتب اسلام و درجه اجتهاد داشته و ماموریت داشته هواپیما را ساقط كند و به احتمال زیاد دست ایران و یا یكی از كشورهایی كه با غرب رابطه ندارد در پشت این ماجرا بوده و این یك كار تروریستی و باید شورای امنیت قطعنامه صادر و به ایران یا كشور دیگری كه مد نظر انان است حمله كنند. واقعا كه چقدر نامردن این رسانه ها و دولتهای غربی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها