محرومیت در انتظار CR۷ است

حرکت زشت رونالدو +عکس

جام جم ورزشی: کریستیانو رونالدو به دلیل حرکت زشتی که در دیدار رئال مادرید مقابل بارسلونا انجام داد احتمال زیاد با جریمه سنگینی روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۲۷۳۰
جریمه سنگین در انتظار حرکت ناشایست کریستیانو رونالدو +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، کریستیانو رونالدو در شبی که تیمش دو بر یک مقابل بارسلونا در دیداری حساس شکست خورد تنها گل تیمش را به ثمر رساند. او در جریان این دیدار دو حرکت بسیار ناشایست انجام داد که این رفتارها برای وی ممکن است بسیار گران تمام شود. او ابتدا در برابر هواداران بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ حرکتی بسیار زشت و ناشایست از خود نشان داد که البته هنوز مشخص نیست رونالدو این حرکت را عمدا انجام داده یا خیر. صحنه دوم وقتی است که او در نیمه نخست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر می رساند. او پس از گل به سمت تماشاگران بارسلونا می رود و با حرکات دست از آنها می خواهد ساکت باشند. در این میان خیلی از رسانه‌های بین‌المللی معتقدند هدف او از این کار، تحقیر داور بوده است. در این مورد زیاد نمی‌شود توضیح داد، اما رفتار ستاره پرتغالی رئال تقریبا شبیه حرکتی است که در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر ایران، یکی از دروازه‌بانان کشورمان رو به هواداران حریف انجام داد و البته بعدا گفته شد او در حال درست کردن «فتق‌بندش» بوده است.

تصویر یکی از حرکات او غیر قابل انتشار است اما تصویر حرکت او پس از گل تساوی بخش تیمش را در ادامه می بینید، جایی که او از هواداران می خواهد دیگر ساکت باشند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها