اسطوره فوتبال برزیل اعتراف کرد که در میان برترین بازیکنان حال حاضر دنیا، ستاره آرژانتینی بارسا را به همتای پرتغالی او ترجیح می‌دهد.
کد خبر: ۷۸۲۳۶۴
پله: مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم

در آستانه دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دومین ال ‌کلاسیکوی فصل، پله تأکید کرد که لیونل مسی در وضعیت بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو قرار دارد و اگر او سرمربی یک تیم بود ترجیح می‌داد مسی را در تیمش داشته باشد تا رونالدو.

پله اظهار داشت: سبک بازی مسی و رونالدو متفاوت است اما من فکر می‌کنم که مسی بازیکنی است که بیشتر به کار گروهی تیم کمک می‌کند و بیشتر پاس می‌دهد در حالی که کار رونالدو بیشتر در گلزنی خلاصه می‌شود. به نظر من رونالدو مثل رونالدو نازاریوی برزیلی و سبک بازی‌اش شبیه اوست.

وی افزود: اگر من مربی یک تیم و مجبور بودم از میان مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم، گزینه‌ام مسی بود با این حال هر 2 بازیکن عالی هستند.

پله در پاسخ به این سؤال که آیا مسی و رونالدو می‌توانند افتخارات او در دوران بازیگری‌اش را تکرار کنند، عنوان کرد: خیر. من فکر می‌کنم که هر دوی آنها بازیکنان خوبی هستند که در هر دوره‌ای می‌توانند بازی کنند اما من در دوران بازیگری‌ام بیش از هزار گل زدم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها