رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق داخل خودرو با بیش از 40 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۹۶۸
سارقی که 43 بار از داخل خودروها دزدی کرد

سرهنگ ستار خسروی گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در محدوده غرب اصفهان مبنی بر سرقت از داخل خودرویشان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و در این راستا اکیپ های گشت‌ پلیس آگاهی به گشت زنی در سطح شهر پرداختند، گفت: سرانجام یکی از واحدهای گشتی حین انجام ماموریت به فردی که در حال تخریب قفل خودروی پراید بود برخورد و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی افزود: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 43 فقره سرقت وجوه نقد، اشیا و لوازم و مدارک با ارزش شهروندان از داخل خودرو هایشان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از این خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بودند بدون تجهیزات ایمنی در خیابانها رها شده بودند، به شهروندان توصیه کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل، هویتی و با ارزش را داخل خودرو نگذارند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان دوربین‌های فیلمبرداری، عکاسی، موبایل، کیف و لپ تاپ و ... داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه برانگیز است از شهروندان خواست حتی برای لحظه ای خودروی خود را روشن و یا با سوییچ رها نکنند، همچنین درهنگام باز و بستن در پارکینگ و ... خودرو را خاموش، سوییچ را برداشته و در خودرو را قفل کنند. اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل پدال و فرمان و سایر تجهیزات ایمنی مجهز کنند و حتی المقدور سعی کنند اتومبیل خود را در سطح شهر به پارکینگ های عمومی بسپارند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها