پس از پایان 5 ساعت مذاکرات هسته ای

ظریف: به راه حل نزدیک شده ایم اما تا جمعه صبر کنید

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از بیانیه ۲۲۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون مذاکرات هسته‌ای خبر داد و گفت:«در بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لغو تمامی تحریم‌ها، استیفای کامل حقوق هسته‌ای ملت ایران و راهکارهای ضمان اجرایی برای توافقنامه اشاره شده است»
کد خبر: ۷۸۰۵۷۰
لغو تمامی تحریم‌ها و هوشیاری مذاکره‌ کنندگان برابر خدعه آمریکا

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس و رئیس کمیته هسته‌ای پارلمان در گفت‌وگو با فارس از تهیه و تدوین بیانیه نمایندگان پیرامون مذاکرات هسته‌ای با 226 امضاء خبر داد.

به گفته وی در این بیانیه بر لزوم حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران که حاصل 36 سال مقاومت و ایستادگی قهرمانانه ملت ایران برابر سلطه‌گران بوده، تأکید شده است.

کارخانه‌ای در بیان جزئیات دیگری از بیانیه مذکور اظهار داشت: در بیانیه نمایندگان ضمن تأکید بر مصوبات قبلی مجلس شورای اسلامی بر لزوم حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت برابر خدعه‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و همدستانش تأکید شده است.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی تأکید بر هوشمندی هرچه بیشتر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان برابر خدعه‌های آمریکا در اشکال مختلف را دیگر محور بیانیه نمایندگان دانست و افزود: در این بیانیه تأکیدات مقام معظم رهبری و نگرانی‌های ایشان برابر خدعه‌های آمریکا مورد تأکید قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
۰
۰
اگر منم حقوقم خداد تومن و جایگاه ارزشیم هم اینطوری بود شك نكن این جوری میگفتم ولی از این مثلاً نماینده ها میخوام بیان داخل بازار شهرشون و وضعیت رو ببینند تا بیخودی جای مملكت اظهار نظر نكنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها