قائم مقام وزیر کشور از دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای پیگیری حادثه شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۲۷۵
دستور رئیس جمهور برای پیگیری حادثه شیراز

حسینعلی امیری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز به آقای رحمانی فضلی دستور داد موضوع تعرض ، اهانت و ضرب و شتم آقای علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شیرازی را فوری رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.

وی افزود : در پی این دستور وزیر کشور نیز امروز کمیته ای را به مسئولیت سردار ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با عضویت سردار موذنیان مشاور وزیر کشور و رئیس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در نیروی انتظامی و سامانی رئیس بازرسی و ارزیابی عملکرد این وزارتخانه برای پیگیری موضوع تشکیل داد.

امیری گفت: وزیر کشور اعضای این کمیته را موظف کرد که امروز با سفر به شیراز درباره حادثه اخیر تحقیق و با بهره گیری از اطلاعات مسئولان محلی ؛ عاملان ، آمران و مباشران حادثه را شناسایی کنند و در اجرای دستور رئیس جمهور قاصران یا مقصران نیز شناسایی شوند و طبق قانون با جدیت با آنان برخورد شود.

قائم مقام وزارت کشور اظهارداشت: براساس دستور وزیر کشور مقرر شد این کمیته نتیجه تحقیقات را برای استحضار رئیس جمهور در اسرع وقت اعلام کند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که روز دوشنبه گذشته برای انجام یک سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود، در فرودگاه شیراز با حمله حدود 50 نفر افراد ناشناس مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها