رییس مجلس شورای اسلامی که هفته گذشته به کشورهای کویت و قطر سفر کرده بود، در دوحه پایتخت قطر با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۷۸۰۰۱۶
دیدار لاریجانی و خالد مشعل

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس اعلام کرد که این دیدار عصر چهارشنبه انجام شده است.

براساس این گزارش، طرفین در این دیدار به تبادل‌نظر و رایزنی درباره آخرین تحولات مساله فلسطین و پیامدهای آن در سایه تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی و نیز محاصره مستمر نوار غزه پرداختند. رئیس مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب بعد از سفر دو روزه به کشورهای کویت و قطر به تهران بازگشت.

درخواست سپاه از رسانه‌ها

سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران، از رسانه‌ها و سایت‌ها خواست از انتشار اخبار و تصاویر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در عراق خودداری کنند.

به گزارش پارسینه، شریف در گفت‌وگو با سایت «آرمان کرمان» اظهار کرد: سپاه تا آنجا که توانسته مانع از انتشار تصاویر و اخبار فرمانده نیروی «قدس» سپاه از سوی صداوسیما، روزنامه‌ها و سایت‌های دارای مجوز شده است.

به گفته شریف، این درخواست بنا بر رضایت نداشتن سردار سلیمانی نسبت به انتشار تصاویرش صورت گرفته است و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بار‌ها خواسته جلوی انتشار آنها گرفته شود.

رونمایی از نسل‌های جدید موشکی

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رونمایی نسل‌های جدید موشکی در سال آینده خبر داد.

سردار سرتیپ حاجی‌زاده در حاشیه پانزدهمین کنگره سرداران و 4000 شهید منطقه 17 تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: سال آینده موشک‌های فاتح 110 و میانبرد قیام و قدر منسوخ و از رده خارج و از نسل‌های جدید موشکی رونمایی می‌شود.

وی افزود: این موشک‌ها همان برد موشک‌های سابق را دارد، اما از نظر تکنولوژی و فناوری پیشرفته‌تر است.

اوباما تحریم‌های ایران را تمدید کرد

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، تحریم‌های موجود علیه تهران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوباما در یادداشتی به کنگره نوشت: «اقدامات مشخص و سیاست‌های دولت ایران همچنان تهدیدی غیرعادی و جدی برای امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکاست بنابراین بر اساس بخش ۲۰۲ قانون فوریت‌های ملی من تحریم‌های موجود علیه ایران را برای یک سال دیگر تمدید می‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها