تیم فوتبال امید ایران در شرایطی در دیداری تدارکاتی موفق شد با یک گل تیم المپیک کویت را شکست دهد که در پایان این دیدار محمد خاکپور با تمجید از شاگردانش گفت: خوشحالم که بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند مقابل هر تیمی به برتری برسند.
کد خبر: ۷۷۹۹۲۸

تیم فوتبال امید ایران که قرار است از سوم فروردین ماه در رقابت‌های انتخابی المپیک در تهران به مصاف تیم‌های نپال، فلسطین، افغانستان و عربستان برود در جریان اردوی تدارکاتی خود در کویت موفق شد یک بر صفر تیم امید این کشور را شکست دهد. در این بازی که پنجشنبه‌شب در ورزشگاه الشباب کویت برگزار شد اخباری، کنعانی، حق‌وردی، وکیا، حیدریه، کریمی، حسینی، کمندانی، برزای، فاضلی و مطهری ترکیب اولیه تیم ایران را تشکیل می‌دادند و تک گل شاگردان خاکپور را بهنام برزای در دقیقه 38 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کویت کرد. در پایان این دیدار محمد خاکپور، سرمربی تیم امید گفت: بازی قابل‌قبولی انجام دادیم. بازیکنان ما در حمله و هم در دفاع خوب و سازمان یافته بازی کردند و در مجموع سرتر از حریف بودیم. حتی در دقایقی که ده نفره بودیم هم انسجام‌مان دچار آسیب نشد. مسابقات تدارکاتی زیادی انجام دادیم تا به این هماهنگی در همه خطوط برسیم. از نظر من بازیکنان بهترین‌های تکنیکی، تاکتیکی و اخلاقی رده سنی خودشان هستند و خوشحالم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند هر تیمی را شکست دهند.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: امیدوارم در تمام مسابقات رسمی فروردین ماه هم همین طور محکم و باانگیزه ظاهر شویم و دل مردم را شاد کنیم تا با صعودمان عیدی مناسبی به آنها بدهیم.

به گزارش سایت فدراسیون، خاکپور در جمع بازیکنانش خاطرنشان کرد: راهی را شروع کرده‌ایم که انتهایش می‌تواند به شرط همدلی، سخت‌کوشی و جانفشانی، رسیدن به المپیک ریو باشد. حاضرم تیمم در زمین بازی ببازد، اما اخلاق را نبازد؛ چرا که اخلاق اصل و جوهر فوتبال است. پس در کنار مسائل فنی هرگز نباید از اخلاق غافل شویم.

سرمربی تیم امید با اشاره به مسابقات فروردین ماه یادآور شد: قوانین به ما می‌گوید برای مسابقات نمی‌توانیم همه بازیکنانی را که در این چند ماه به ما کمک کردند در اختیار داشته باشیم و این سخت‌ترین کار من است تا نفرات نهایی را انتخاب کنم و تعدادی را به ناچار کنار بگذارم، اما مطمئن باشید ما یک خانواده‌ایم و بعد از مسابقات فروردین ماه، آنها به جمع ما ملحق خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها