جام جم ورزشی: مبلغ حراج پیراهن تیم ملی حمید استیلی از سوی نماینده حامی مالی پرداخت نشد.
کد خبر: ۷۷۸۵۲۲
مبلغ حراج پیراهن استیلی پرداخت نشد

پیراهن تیم ملی حمید استیلی خردادماه امسال به نفع بیماران و بهبودیافتگان سرطان توسط یک موسسه به حراج گذاشته شد.
این پیراهن که در دیدارتیم ملی ایران مقابل تیم آمریکا در جام جهانی استفاده شده بود، نماد افتخار و غرور ایرانیان بوده و هست، که طی مراسمی با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و توسط حمید استیلی به موزه فوتبال اهدا شد.
مراسم حراج این پیراهن خرداد ماه امسال با حضور نام آوران فوتبال ایران و حامیان مالی و معنوی تیم پرسپولیس در سالن ایوان شمس برگزار شد.
در این مراسم حاضرین برای کمک به بیماران و بهبودیافتگان سرطان مبالغی را کمک کردند.
به گزارش سایت موسسه سپاس، در این مراسم نمایندگان یکی از حامیان مالی با استفاده از فضای معنوی و خیر حاکم بر مراسم مبلغ یک میلیارد و100 میلیون را از کل مبلغ اهدایی را متعهد شد که پس از آن عموم مردم و مسئولین از طریق رسانه ها از جزییات مراسم آگاه شدند اما این مبلغ هیچ گاه به حساب این موسسه واریز نشد.
به نوشته سایت این موسسه ، پیرو درخواست های مکرر سازمان هایی چون اداره مالیات ، نیروی انتظامی و نیز مخاطبین و بیماران و بهبودیافته های سرطان در مورد سرنوشت و شیوه هزینه کرد، بدین وسیله اعلام می کنیم که این مبلغ هیچ گاه به حساب این موسسه واریز نشده است.
این موسسه اعلام کرد که به رغم عدم تحقق این اهداف مالی ، لحظه ای از کنار بیمارن و مخاطبین فاصله نخواهد گرفت و آنها را تنها نخواهد گذاشت.
شرکت سپاس مسئولیت فروش پیراهن حمید استیلی را برای کمک به بیماران و بهبودیافتگان سرطان برعهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها