سه مرد افغان که پس از قتل مهندس ایرانی و سرقت کارت بانکی او قصد فرار از کشور را داشتند، در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۷۸۳۸۶
قاتلان مهندس ایرانی در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند

به گزارش جام جم، دوازدهم اسفند امسال خانواده مهندس سی و پنج ساله‌ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان از ناپدید شدن مرموز او خبر دادند. در تحقیقات از آنها معلوم شد مرد گمشده مهندس یک شرکت ساختمانی بوده و روز حادثه با سوار شدن به خودروی پژو، خانه را برای رفتن به دفتر کارش ترک کرده و پس از آن ناپدید شده بود.

ماموران سپس به بررسی کارگاه پرداخته و متوجه لکه‌های خون در بخشی از محوطه شدند. در ادامه نیز با بررسی رد خون، با پیکر نیمه‌جان مرد جوان روبه‌رو شدند که دست و پا و دهانش بسته بود. مهندس شرکت به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحات جان باخت.

تحقیقات نشان می‌داد مقتول با سه کارگر افغانی کارگاه، بر سر دستمزد اختلاف شدیدی داشته است.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که ماموران دریافتند، سه مرد افغان با کارت بانکی مقتول از یک صرافی دلار خریده‌اند.

سرانجام ردپای متهمان فراری در چابهار کشف شد و تیمی با اعزام به این شهر با کمک پلیس آگاهی چابهار، متهمان را قبل از ترک ایران در نقطه صفر مرزی دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضا کاظمی، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در این‌باره به جام‌جم گفت: در بازرسی از کیف همراه متهمان ارزهایی که با پول‌های مقتول خریده بودند، کشف شد. متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
۰
۰
یه طرفه به قاضی نرید دوستان،این افغان هایی كه خلاف میكنند اكثرشون غیرقانونی هستن كه بتونن راحت از كشور خارج بشن.اما افغان های قانونی خوب هستن و به كسی كاری ندارن.درضمن خود ما ایرانی ها در كشورهای دیگه خلاف نمیكنیم كه فقط این بیچاره ها رو متهم كردیم؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
۰
۰
آمار افغانها بیش از این هاست الان نقطه ای از ایران حتی خاكیهای منتهی به روستا های بویین زهرا ی قزوین پر از افغانی غیر قانونی عروسی بپا می كنند فامیل ها ی افغانی شان از روستا های دیگر قزوین به آنجا ها می روند استان قزوین وروستا وشهرهایش پر از د... افغانی .... است وتحصیل بچه هایشان ...با تعداد زیاد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
۰
۰
دریچه سد را باز نمی كنند سیستان ما در خشكی بسوزد منشا تولید مواد مخدر هستند فرصت های شغلی را از جوانان گرفته اند به اندازه بودجه یك سال كشورشان پول از ایران خارج می كنند نا امنی ایجاد می كنند تعداد موالیدشان در ایران بیشتر از خود ایرانی ها است از بس به شون خوش می گذرد انواع بیماری های عفونی مثل سل ومالاریا را دارند , آمار قتل و تجاوز و جنایاتشان هم كه در مناطق افغانی نشین سر به فلك برداشته !!!
دولت محترم چرا برای اخراج افاغنه كاری نمیكند ؟
با این به اصطلاح برادران افاغنه به كجا میرویم چنین شتابان .این هم از بد شانسی ما است كه باید همسایه های دور برمان این كشور ها باشند

نیازمندی ها