سازمان لیگ به پرسپولیس کمک کند

حمید درخشان بعد از شکست مقابل تراکتور چه گفت؟

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور باید حرفه‌ای بازی را اداره می‌کرد.
کد خبر: ۷۷۸۳۶۱
حمید درخشان بعد از شکست مقابل تراکتور چه گفت؟

حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: من این پیروزی را به باشگاه تراکتورسازی تبریک می‌گویم. به نظر من امروز شاهد بازی باکیفیتی نبودیم و این موضوع بیشتر به خاطر تیم ما بود. زیرا در بازی قبلی‌مان بازی پرفشاری را انجام داده بودیم و کمی خسته بودیم. به همین خاطر سعی کردم به بعضی از نفراتم استراحت بدهم اما متاسفانه نفراتی که جایگزین شدند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی افزود: به هر حال فوتبال همین است. اما امیدوارم در آینده بهتر از این عمل کنیم. باید بگویم داور امروز تحت فشار جو قرار گرفت و نمی‌توانست بازی را کنترل کند. به نظر من باید داور حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد. در مجموع از بازی انتظار بیشتری داشتم و قسمتی از فوتبال همین است و ما به آینده امیدوار هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: به دلیل فشار زیاد بازیکنان اشتباه های فردی داشتند و زمانی که این اتفاق می‌افتد شادابی لازم را برای تمرکز ندارند. به همین دلیل پرسپولیس امروز در خط دفاع و حمله دارای اشتباهات فردی بود که در نهایت با یک اشتباه گل حریف به ثمر رسید اما از بازیکنان تیم کمال تشکر را دارم چرا که علی‌رغم خستگی زیاد، تمام تلاش خود را برای تیم کردند. تنها عامل شکست ما اشتباهی بود که منجر به گل تیم تراکتورسازی شد.

درخشان با تاکید بر خستگی زیاد بازیکنان تیمش گفت: در مجموع تنها خستگی است که باعث می‌شود شاهد چنین اتفاقاتی در زمین باشیم. پرسپولیس بالغ بر 10 هزار کیلومتر را طی چند روز اخیر طی کرده است و از ازبکستان به تبریز و پس از آن باید به مسجد سلیمان برود. ما نماینده فوتبال ایران هستیم و با چنین شرایطی از کار می‌افتیم. باید رویه‌ای طی شود که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم نماینده‌ای بهتر و باکیفیت‌تر برای کشور باشیم.

درخشان همچنین گفت: امروز بازی شادابی را ارائه نکردیم و این موضوع هم به خاطر فشار زیاد بازی های قبلی مان بود. واقعا از سازمان لیگ خواهش می کنیم تا به پرسپولیس کمک کند. این موضوع خیلی مهم است. آنها بارها گفته اند که می خواهند به نمایندگان ایران در آسیا کمک کنند. الان وقت کمک کردن است. پرسپولسی نماینده ایران در آسیاست. اگر به ما کمک نکنند مطمئنا مقابل النصر به مشکل برمی خوریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه صحبت های خود به تماشاگران اشاره کرد و گفت: من به این تماشاگران افتخار می کنم. اینها با همه تماشاگران ایران فرق دارند و تیم خودشان را با شور و اشتیاق زیادی تشویق می‌کنند به نظر من 70 درصد انرژی تراکتورسازی امروز از هوادارانش تامین شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا تیمش اینقدر فراز و نشیب دارد گفت: تیم ما با بازیکنان مصدوم و محروم زیادی رو به رو است. زمانی که به پرسپولیس آمدم این تیم بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشت اما در ادامه شرایط بهتر شد. برای بازی امروز هم ما بازیکنانی چون نورمحمدی،‌ طارمی و چند تن دیگر را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم.

درخشان همچنین در مورد درگیری های زیادی که در بازی رخ می داد، گفت: فوتبال بازی درگیرانه و فیزیکی است. به اعتقاد من داور نمی توانست بازی را کنترل کند. اگر اتفاقی هم در بازی رخ می داد به خاطر ضعف داور بود. او خیلی دیر به صحنه ها می رسید.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها