گروه تروریستی داعش در ادامه وحشت آفرینی های خود دست به ابتکار جدیدی زده است.
کد خبر: ۷۷۸۰۲۲
ابتکار جدید داعش برای وحشت آفرینی + عکس

روزنامه دیلی میل انگلستان در مصاحبه با کار‌شناسان نظامی و سینمایی از ابتکار جدید داعش برای وحشت آفرینی خبر داد.

بر اساس این خبر، داعش در اعدام‌های دسته جمعی خود با نصب دوربین‌های کوچک و با کیفیت بسیار بالا بر روی لوله اسلحه‌ها از صحنه اصابت گلوله به مغز افراد اعدام شده فیلمبرداری کرده و سپس تصاویر و فیلم آن را منتشر می‌کند.

این روزنامه با بررسی تصاویری که داعش در چند روز گذشته از اعدام افراد مختلف منتشر کرده است، می‌نویسند: این تصاویر متعلق به شاخه دجله این گروه تروریستی است که در آن عناصر داعش گروهی از افراد را در کنار هم، در حالی که چشم‌های آنان بسته شده است، به زانو نشانده و تروریست‌ ها با سلاح‌هایی به دست، در پشت آن‌ها قرار می‌گیرند.

این روزنامه می‌افزاید: داعشی‌ها برای آنکه بتوانند از صحنه‌های آدم کشی تصاویر واضح و دقیقی داشته باشند، بر سر اسلحه‌های ۹ میلیمتری و کلاشینکف خود دوربین‌هایی با وضوح تصویر اچ دی نصب می‌کنند و از صحنه اعدام تصویر برداری می‌کنند. آنها با این تصاویر سعی می‌کنند تا صحنه‌های آدم کشی خود را بسیار شبیه صحنه‌های بازی‌های کامپیوتری ترسیم کنند.

پیش از این نیز استفاده داعش از شگردهای فیلمبرداری هالیوودی، دوربین‌ها و تدوین‌های حرفه‌ای توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده بود.(ابنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۰
۰
دیگه شورش رو دراوردین
بسه دیگه همش عكس یه مشت ادم كش رو پخش میكنید
اینم شد روزنامه....
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
پشت همه این نامردها آمریكا و اسرائیل پلید و عربستان حرام زاده است واین كارهارو برای اینكه استفاده های دیگه كنن انجام میدن اونها بعد از این فیلمها و بازیهای رایانه ای خواهند ساخت تا ذهن كودكان و مردم جهان را آماده كنند و قاتلین حرفه ای و بی رحم پرورش دهند و به سراغ مسلمانان بفرستند

نیازمندی ها