عصر امروز اتفاق افتاد؛

ریزش تونل مترو در جنوب شهر تهران

حادثه ریزش تونل در حال احداث خط دوم قطار شهری مشهد دو کشته و 11 مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۷۷۷۹۰۲

کارشناس مسئول حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌رضوی در این باره گفت: این حادثه ساعت 16 عصر دیروز در ایستگاه در حال ساخت این خط قطار شهری در محدوده خیابان رسالت مشهد رخ داد. شش دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند و به عملیات امدادرسانی پرداختند.

شهرام طاهرزاده یادآور شد: 13 مجروح این حادثه کارگران پروژه بودند که به بیمارستان‌های شهید کامیاب و هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

همچنین باشگاه خبرنگاران شامگاه دیروز اعلام کرد دو نفر از مجروحان بر اثر جراحات جان باختند.مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد دلیل این حادثه را از دست دادن تعادل آرماتورها اعلام کرد. امیر رضا حسینی افزود: تا 27 ساعت آینده فعالیت این ایستگاه به روال عادی برمی گردد.

این گزارش حاکی است عملیات حفاری مسیر 13 هزار و 700 متری خط دوم قطار شهری مشهد از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی این شهر از سوی دو دستگاه تی.بی.ام از تیر 1390 آغاز شده و تاکنون افزون بر 11 هزار متر آن حفر شده است./ ایرنا

افشای راز قتل با هوشیاری نگهبان

هوشیاری نگهبان ساختمان، قاتل را هنگام انتقال جسد به دام انداخت. ساعت 7 صبح دوازدهم اسفند پس از اعلام وقوع یک فقره درگیری، ماموران به یک ساختمان مسکونی در خیابان نبرد اعزام شدند. پس از این‌که ماموران در محل حاضر شدند فردی به ماموران مراجعه کرد و با معرفی خود به نام نصرت اظهار کرد، من نگهبان این ساختمان هستم و دقایقی قبل دیدم که پیکر خونین مردی داخل پتویی پیچیده شده و توسط مرد جوانی در حال خارج شدن از ساختمان است که وارد عمل شده و با مرد جوان درگیر شده و او را بازداشت کردم.

ماموران سپس به بررسی جسد پرداخته و متوجه شدند، مرد جوان بر اثر اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است. متهم در کلانتری به قتل مرد سی ساله به نام قادر اعتراف کرد و درباره جزئیات حادثه اظهار کرد: مقتول شب گذشته قصد سرقت پول‌های مرا داشت. او چند بار هم این کار را انجام داده بود، من نیز عصبانی شده و ضمن درگیری با مشت و لگد به سر وی ضربه زده و او را به قتل رساندم سپس جسد را در پتو پیچیدم تا از ساختمان خارج کنم که از سوی نگهبان بازداشت شدم.

سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد در این باره گفت: پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./ باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها