در جمع مدیران مرکز پژوهش و سنجش افکار عنوان شد؛

تاکید معاون سیما بر اعمال سلایق مخاطبان در برنامه‌سازی

معاون سیمای رسانه ملی تاکید کرد که تولیدات معاونت سیما بر اساس پژوهش‌های علمی در مرکز پژوهش و سنجش افکار تصویب و تولید خواهد شد .
کد خبر: ۷۷۶۴۷۹
تاکید معاون سیما بر اعمال سلایق مخاطبان در برنامه‌سازی

نخستین‌ نشست هم‌اندیشی مدیران مرکز پژوهش و سنجش افکار با مدیران و برنامه‌سازان حوزه معاونت سیما به منظور افزایش ارتباط و توسعه همکاری‌های پژوهشی و تعاملات اثربخش در تولیدات تلویزیونی ، با حضور دکتر پورمحمدی (معاون سیما) و دکتر عبدالملکی (رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما)، برگزار شد .

در این نشست، ابتدا دکتر پورمحمدی ضمن اشاره به سابقه بهره‌گیری از یافته‌های پژوهشی و نظرسنجی از مخاطبان در زمینه تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، بر پژوهش‌های مورد نیاز حوزه تولید و ارائه به موقع آن به حوزه‌های برنامه‌سازی تأکید کرد .

http://pririb.ir/sitepics/newspics/426684099B.jpg
معاون سیما ضمن تأکید بر اینکه اثرسنجی از برخی از برنامه‌ها و ارائه نتایج آن به مدیران سیما از نیازهای اصلی حوزه تولید است، افزود: جامعه مخاطبان رسانه ملی از تنوع و پیچیدگی فراوانی برخوردار است و دستیابی به میزان اثربخشی برنامه‌های پخش شده یک نیاز راهبردی است و مرکز پژوهش و سنجش افکار می‌تواند در زمینه شناخت مخاطبان و خواسته‌ها و سلایق آنها کمک شایانی به حوزه تولید کند.
سپس دکتر عبدالملکی، رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار هم تعامل جدی و سازنده حوزه پژوهش و تولید را واستار شد و افزود: انجام پژوهش‌ها مطابق با خواسته‌ها و نیازهای حوزه تولید و ارائه به موقع نتایج آنها از اهداف و اولویت‌های جدید مرکز است.
وی همچنین بر استفاده از جدید‌ترین روش‌های پژوهشی و بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به منظور اعتباربخشی هر چه بیشتر به یافته‌های پژوهشی و تسهیل در فرایند گردآوری و پردازش داده‌ها تأکید کرد .
در ادامه این نشست، مدیران شبکه‌های تلویزیونی و مدیران کل مرکز و به بیان دیدگاه‌ها و زمینه‌های همکاری بین دو مجموعه پرداختند . (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
۰
۰
دلیل تمایل افراد به سریالهای ماهواره ای ، چهره های زیبای بازیگران است نه داستان آن سریال . متاسفانه در كشور ما برای برنامه های تلویزیونی از چهره های خیلی زشت استفاده میشود و وقتی فیلمی دارای بازیگر خوشگلی باشد مخاطب زیاد پیدا میكند . پس لطفا به سلیقه مخاطبان كه زیبا دوستی است بیشتر اهمیت دهید . حتی خدا هم زیبا دوست است .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها