سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

توضیح اژه‌ای در باره دو سایت فیلتر شده

تعهد به دادستانی دادند، رفع توقیف شدند

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به رفع توقیف رسانه‌هایی که تصاویر یا سخنان رئیس‌جمهور اسبق را منتشر کردند، گفت: این رسانه‌ها با تعهدی که به دادستانی داده‌اند رفع توقیف شده‌اند.
کد خبر: ۷۷۶۱۱۲
تعهد به دادستانی دادند، رفع توقیف شدند

به گزارش فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه امروز در هفتادمین نشست خبری خود در مورد انتشار تصاویر و سخنان سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق توسط برخی از رسانه‌ها و توقیف شدن آنها و رفع توقیف آنها بعد از 24 ساعت گفت: دستوری که مقام قضایی و دادستان تهران صادر می‌کند به قوت خود باقی است تا اینکه تغییری حاصل شود یا آن دستور لغو شود. همچنین دستوری که دادستان تهران داده است به قوت خود باقی است.


اژه‌ای ادامه داد: برخی از خبرگزاری‌ها احیاناً مطالبی را منعکس کردند و توسط دادستان این رسانه‌ها توقیف شده‌اند و بعد آمدند تعهد دادند و گفتند که ما برداشتمان چیز دیگری بود و با تعهدی که دادند رفع توقیف شدند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تعیین قیمت دیه چگونه صورت می‌گیرد و اینکه چون قیمت شتر کاهش یافته، آیا قیمت دیه به تبع آن کاهش می‌یابد؟، گفت: مکانیزم خاصی برای مشخص کردن قیمت دیه در هر سال وجود دارد و یکی از موارد مورد تاثیر در آن قیمت شتر و دیگری قیمت بازار است و قوه قضاییه برحسب وظیفه‌ای که دارد با هماهنگی وزارت دادگستری قیمت دیه را محاسبه و در موعد قانونی خود اعلام می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها