جام جم ورزشی: در حالی که زوایای پیچیده پرونده نیمار به بارسلونا حل نشده است اخباری مربوط به جدایی این بازیکن از بارسلونا به گوش می رسد.
کد خبر: ۷۷۵۲۶۴
نیمار از بارسلونا دیپورت می شود؟

به گزارش جام جم ورزشی ، ابهامات مالی پرونده انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا که در سال 2013 اتفاق افتاد همچنان بدون پاسخ صریح باقی مانده است. در پروسه انتقال نیمار به بارسلونا میلیون ها یورو پول بدون اینکه سرنوشتش مشخص شود ناپدید شده است. انتقال نیمار غیرقانونی ارزیابی می شود و هم اکنون کارشناسان مالی بر روی تحقیق بر روی ابهامات این پرونده هستند. البته این پرونده روز به روز پیچیده تر می شود. در حالی که رونده رسیدگی به این پرونده به سود بارسلونا پیش نمی رود اخباری مبنی بر جدایی اجباری نیمار از بارسلونا به گوش می رسد. شنیده می شود که نیمار به زودی و از سر ناچار از بارسلونا دیپورت می شود آن هم در شرایطی که بارسلونای نگون بخت تا پایان سال 2015 میلادی حق جذب بازیکن جدید را ندارد.

بر اساس گزارش ها پاری سن ژرمن به عنوان مقصد بعدی ستاره برزیلی نام برده می شود. این خبر هنوز تایید شده نیست اما احتمال دیگری هم وجود دارد و آن این است که نیمار پس از جدایی اجباری از بارسلونا برای مدت کوتاهی به کشورش برگردد و در سانتوس تیم سابقش بازی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها