رنج بی وطنی از زبان روایت

سومین شماره فصلنامه جذاب و فرهنگی روایت ،‌ ویژه زمستان ۹۳منتشر شد.
کد خبر: ۷۷۵۲۰۷
رنج بی وطنی از زبان روایت

به گزارش جام جم آنلاین، در این نشریه پر و پیمان فرهنگی به روال هر شماره از زاویه ای جدید به موضوعی خاص پرداخته شده است که موضوع این شماره غربت زدگی و مشکلات فرهنگی مقوله مهاجرت است و آن بیش از 100 نفر از نویسندگان و روزنامه نگاران حرفه ای در کشور روایت هایی از تجربه های زیسته و غیر زیسته شان را با مخاطبان سهیم شده اند.

در بخش «روایت اول شخص»، چند مطلب به قلم نویسندگان درباره مقوله هایی چون تجربه زندگی در تیمارستان، سفر و مسائل ریز و درشت زندگی روزمره ارائه شده است. بخش دوم پرونده ویژه مهاجرت است که چندین مطلب اختصاصی از نویسندگان سرشناس و افراد گوناگون که هر یک به نحوی تجربه ویژه ای با مهاجرت داشته اند در آن ارایه شده است. پرونده مهاجرت بیش از ۸۰ صفحه از صفحات این شماره را دربر می گیرد اما روایت پرونده دومی هم دارد که به موضوع مذاکرات هسته ای اختصاص دارد و از زاویه ای جدید به این مذاکرات نگاه کرده است.

روایت بخش های دیگری هم البته دارد که به علت خاص بودن ،‌این نشریه را برای خوانندگانش جذاب می کند و شاید نباید همه شان را لو داد. این نشریه 258 صفحه ای هم اکنون با بهای 9 هزار تومان در کیوسک های مطبوعاتی عرضه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها