امام جمعه موقت تهران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان قم و برداشته شدن قدم‌های نهایی در مذاکرات هسته‌ای گفت: از رئیس‌جمهور برای ابراز مواضع روشن و صریح درباره مذاکرات هسته‌ای تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۷۷۵۰۹۵

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این‌که آخرین گام‌ها در مذاکرات هسته‌ای در حال برداشته شدن است، افزود: رئیس‌جمهور محترم اعلام کردند که ایران تحقیر، تعطیل و ادامه تحریم‌ها را نمی‌پذیرد.

صدیقی اظهار کرد: غربی‌ها حق دخالت در امور داخلی ما را ندارند و آنان نمی‌توانند برای ما تعیین کنند که چقدر سوخت می‌توانیم تولید کنیم و این‌گونه باجگیری‌ها برای دوران استعمار است نه دوران انقلاب اسلامی. وی افزود: آب سنگین اراک باید فعال شود و سایت فردو باید به فعالیت خود ادامه دهد و میزان غنی‌سازی نباید محدود شود، زیرا این خواست مردم است و مردم ما به کمتر از آن تن نخواهند داد.

صدیقی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه افزود: باید در محتوای کتاب‌های درسی تجدیدنظر شود تا احکام خداوند در مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: نباید تربیت از تعلیم انفکاک داشته باشد و تمام معلمان باید مربی باشند و دین، غیرت، عزت و استقلال‌خواهی تزریق کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها