جام جم ورزشی: سایت باشگاه استقلال نسبت به فحاشی های صورت گرفته علیه این باشگاه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۷۳۳۳۹
حکایت استقلال و زخمی که بازهم تازگی دارد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال ، استقلال درحالی با کسب یک امتیاز از تبریز به تهران بازگشت که یک زخم قدیمی بازهم تازگی‌اش را نشان داد. فحاشی علیه بازیکنان و مربیان استقلال در طول بازی آنقدر زیاد بود که فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد را به واکنش وا داشت و او تاکید کرد که به سرمربی استقلال گفته این شعارها را نباید به پای همه هواداران فوتبال تبریز بگذارد.
در دیدار استقلال و گسترش فولاد عده زیادی از تماشاگران که با پرچم هایی متفاوت از رنگ تیم میزبان در ورزشگاه حضور داشتند به صورت مشخص برای دیدن بازی به ورزشگاه نیامده و به دنبال اهداف دیگری بودند. آنها بارها با شعارهای‌شان به کرار جاسم ، قلعه نویی ، محسن فروزان، میلاد فخرالدینی و هاشم بیگ زاده توهین کردند و عجیب است که برخی‌ها همه چیز را از بیخ و بن انکار کرده‌اند.
شعار علیه خانواده بازیکنان و مربیان استقلال پدیده تازه‌ای در فوتبال ایران نیست و بارها شاهد چنین رفتاری بوده‌ایم و نمونه دیگر آن در بازی استقلال و تراکتورسازی بود که 90 دقیقه شعار علیه سرمربی و بازیکنان استقلال را شاهد بودیم و این در حالیست که آن دیدار قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود.
بازی استقلال و گسترش فولاد گذشت اما خانواده استقلال خواهان برخورد با این رفتار است. رفتاری که اختصاص به این بازی نداشت و قطعا در بازی‌های آینده هم می‌تواند رخ دهد و البته این باشگاه حساب آن شعارها را از حساب باشگاه گسترش فولاد جدا می‌داند و اعتقاد دارد این باشگاه کمترین دخالتی در این ماجرا نداشته است . فقط جای یک گلایه کوچک باقی می ماند که کاش در اطلاعیه تشکر آمیز از تماشاگران مسابقه روز جمعه ، اندکی به این موضوع اشاره می شد.

در پایان این مطلب لازم است اشاره شود که این یادداشت تنها یک گلایه بود و امید است تا رسانه های محترم از آن به عنوان اطلاعیه یا بیانیه برداشت نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها