به دلیل بارش سنگین برف و یخبندان

برخی مدارس ایلام و کرمانشاه شنبه تعطیل است

مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: مدارس ابتدایی ۳ شهرستان در استان ایلام به دلیل یخبندان فردا تعطیل است.
کد خبر: ۷۷۲۷۳۱
برخی مدارس ایلام و کرمانشاه شنبه تعطیل است

احمد کرمی در گفت‌وگو با تسنیم در ایلام، اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف در مناطق شمالی استان ایلام و بروز یخبندان و لغزندگی معابر برخی از مدارس استان ایلام فردا شنبه تعطیل است.

وی افزود: بر اساس تصمیم که از سوی ستاد بحران استان ایلام گرفته شده است، تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نوبت صبح در شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی و بخش کارزان و دهستان آسمان آباد تعطیل است.

مدیرکل بحران استانداری ایلام عنوان کرد: سایر مدارس در تمامی مقاطع و ادارات فردا به صورت عادی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: در صورتی که تا فردا صبح قبل از ساعت 7 تصمیم دیگری از سوی ستاد بحران برای تاخیر یا تعطیلی ادارات گرفته شود، از طریق رادیو به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

بارش برف مدارس برخی شهرهای استان کرمانشاه را تعطیل کرد

مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برخی شهرهای استان کرمانشاه روز شنبه به علت بارش برف و سردی هوا تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش جمعه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای شاهو،روانسر، سنقر، جوانرود، بیلوار، بخش مرکزی ثلاث باباجانی و بخش کوزران روز شنبه به علت بارش برف تعطیل است.

براساس این اطلاعیه، مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم شهرهای شاهو و گواور نیز تعطیل است و مقاطع متوسطه اول و دوم شهرهای روانسر، سنقر، جوانرود، بیلوار و بخش مرکزی ثلاث باباجانی با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

بارش برف که از صبح امروز در استان کرمانشاه آغاز شده در برخی از نقاط این استان همچنان ادامه دارد.

با وجود بارش برف و باران کلیه راه های اصلی استان کرمانشاه باز است ولی تردد در گردنه ها و نقاط برفگیر با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

براساس اعلام هواشناسی بارش برف و باران روز شنبه نیز در استان کرمانشاه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها