جام جم آنلاین اقتصادی مقاومتی در بودجه 94 را بررسی کرد

یک بودجه و هزاران منتقد

کارشناسان حوزه تجارت، صاحبان کسب و کار و نمایندگان بیش از 150 رشته شغلی با حضور در همایش " توسعه در مسیر اقتصاد مقاومتی " دانش ، تجربه و اطلاعات خود را در عرصه کار و فعالیت های اقتصادی برای مقابله با تحریم ها ، به اشتراک می گذارند.
کد خبر: ۷۷۲۰۶۶
همایش توسعه در مسیر اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

در این گرهمایی که به شیوه کارگاهی و در قالب گفتگو و تبادل دانسته ها و تجربه ها برگزار می شود صاحبان و نمایندگان بیش از 150 رشته کسب و کار حضور یافته و ضمن طرح مشکلات و موانع فعالیت اقتصادی خود ، از ایده ها و نظرات دیگران برای رفع مشکل و مانع کسب و کار خود بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش ، این گردهمایی در مسیر اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با عنوان مخفف «دمیت» ( دورهمی یک روزه توسعه در مسیر اقتصاد مقاومتی ) برگزار می شود و در آن صاحبان کسب و کار به شیوه های متفاوت و خلاقانه به بازشناسی مشکلات و موانع فعالیت اقتصادی خود و در عین حال اشتراک گذاری و هم افزایی دانش ، تجربه و اطلاعاتشان برای یافتن راه حل های مناسب و کم هزینه می پردازند.

این گزارش می افزاید : در این همایش هم چنین شماری از مدیران دستگاه های دولتی از جمله مدیران وزارت صنعت ، معدن و تجارت و معاونت علمی ریاست جمهوری حضور خواهند داشت.

بررسی فناوری اطلاعات و راهکارهای استفاده بهینه از فضای مجازی برای توسعه کسب و کار ، پخش تیزر معرفی شرکت کنندگان ، پخش کلیپ معرفی دمیت جهت فرهنگ سازی کسب و کار در راستای اقتصاد مقاومتی ، طرح سوالات کلیدی برای گفتگوی خلاقانه و بارش فکری ، پخش کلیپ آموزشی تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه ، پخش خاطرات کسب و کار ، و در نهایت جمع بندی پیشنهادها و نظرات ، بخش های مختلف این برنامه است که طی سه ساعت از 9 تا 13 ارایه خواهد شد.

نخستین گردهمایی صاحبان کسب و کار در مسیر اقتصاد مقاومتی با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 22 ، روز پنج شنبه 28 بهمن ماه جاری از ساعت 9 تا 13 در سالن همایش های مجتمع فرهنگی هنری امام علی ( ع ) به نشانی بزرگراه شهید خرازی ، ابتدای بزرگراه آزادگان شمال ، شهرک گلستان ، بلوار گل ها ، طوبی ششم ، برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتیمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.Demeet.ir رجوع نموده و یا با شماره 44143777 تماس بگیرند. (جوان آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها