دستگیری متهم برای هفتمین مرتبه

مرد شیاد، پزشک زنان شد

فرمانده انتظامی مهریز گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان فرد شیادی را که با جعل عنوان پزشک و بر پا کردن مطب اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۷۱۲۲۸
مرد شیاد، پزشک زنان شد

سرهنگ منوچهر نصیری گفت: با توجه به دریافت خبری در خصوص اینکه فردی با جعل عنوان پزشک و برپا کردن مطب اقدام به فعالیت غیر قانونی و کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع این پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت مهریز سپرده شد.

وی افزود: عوامل پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضایی تحقیقات لازم را در این زمینه شروع کرده و متوجه شدند متهم به هویت «ج.ز» 46 ساله خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و در خصوص دندانپزشکی ترمیم دندان و همچنین پزشک زنان در حال انجام فعالیت است.

این مقام مسئول انتظامی، ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس، گفت: در بازرسی از مطب این پزشک قلابی انواع ابزار آلات ترمیم دندان و عمل جراحی و دفترچه نوبت دهی که اسامی بسیار زیادی از شهروندان از جمله زنان در آن یادداشت شده بود کشف شد.

سرهنگ نصیری افزود: متهم که داری مدرک تحصیلی دیپلم می باشد به جرم خرید و فروش موادمخدر، جعل اسناد، سرقت و صدور چک بلامحل 6 بار به زندان محکوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز ضمن تاکید بر اینکه تحقیقات بیشتر در جهت شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد، افزود: متهم با دستور مقامات قضایی روانه زندان مرکزی یزد شد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یزدی
Switzerland
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
چند روز دیگه ازادش میكنن و دوباره به اعمال كثیفش ادامه میدهد،متاسفانه نیروی انتظامی و سیستم قضایی در یزد خیلی ضعیف عمل میكند،(جام جم تو رو به خدا قسم میدم مطلب من رو بذار شاید صدام به جایی رسید)،سالها پیش یك قاتل رو از استانهای شمالی به یكی از روستاهای یزد تبعید كردن،از اون روز مردم و كشاورزان ارامش ندارن،نه تنها دامها و وسایل كشاورزیشون رو میبرد بلكه انها را تهدید جانی هم میكند،نیروی انتظامی هم میدونه ولی دریغ از یه كم رسیدگی،.از این موارد كه مجرمین تو یزد ازادانه به كاراشون ادامه بدن كم نیست....
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
۰
۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
۰
۰
بندی خدا در ضمیر ناخوداگاهش آرزو داشته دكتر بشه شاید استعدادشم داشته اما تو زندگی آدما همیشه كفه جبر سنگینتر از اختیاره
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
۰
۰
بابا طرف چه آدم با آبرو و فهم و كمالاتی بوده . من از شما خیلی ممنونم كه اسمش رو نمیگید كه خدای نكرده یه وقت آبروی این بنده خوب خدا نره واقعا ممنونم . (ای ی ی ی ی خدا ا ا ا ا ا ا ا ....)
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها