عیدی فرهنگیان به میزان ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان است که دانشجو معلمان متعهد خدمت به لحاظ عدم اشتغال به کار تمام وقت مشمول عیدی نمی‌شوند و معلمان حق‌التدریس نسبت به ساعات تدریس مشمول دریافت عیدی هستند.
کد خبر: ۷۷۰۲۳۱
همه چیز درباره عیدی معلمان، حق التدریس ها و دانشجو معلم ها

به گزارش جام جم آنلاین، بخشنامه مربوط به پرداخت عیدی فرهنگیان از سوی سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است:‌ پرداخت پاداش آخر سال( عیدی) به میزان 6.035.000 ریال به کارمندان رسمی، ثابت، پیمانی،‌خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمت تمام وقت با رعایت تبصره‌های 1 و 2 بند(1) و بند(3) مصوبه هیئت مورخ 18 بهمن هئیت وزیران بلامانع است.

ضمنا دانشجویان متعهد خدمت(مشغول به تحصیل) به لحاظ عدم اشتغال به کار تمام وقت و مشمولین ماده 95 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل مفاد مصوبه مذکور نخواهند بود.

در بخشنامه هئیت دولت درخصوص پرداخت عیدی کارکنان دولت آمده است: پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت نسبت به خدمات تمام وقت آنها در سال 93 خواهد بود و در هر حال میزان عیدی این افراد از 50 درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

خدمت نیمه وقت بانوان از لحاظ اجرای این تصویب نامه، تمام وقت محسوب می‌شود و معلمان حق التدریس نسبت به ساعات تدریس مشمول این تصویب نامه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲
خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
همه چیز به كام معلم بوده و هست و خواهد بود و این قشر همیشه طلبكار و دولت هم همیشه در صدد پرداخت اون معوقات است.

نیازمندی ها