وزیر آموزش و پرورش گفت: بنابر اعلام دولت، «عیدی» معلمان همراه حقوق بهمن ماه پرداخت ‌می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۷۳۵
پرداخت «عیدی» فرهنگیان با حقوق بهمن

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم "زنگ انقلاب" درباره پرداخت عیدی فرهنگیان افزود: بنابر اعلام دولت، عیدی فرهنگیان تا آخر بهمن ماه همراه با حقوق این ماه پرداخت می‌شود.

وی، درباره حقوق معلمان حق‌التدریسی شاهد نیز که چند ماهی است پرداخت نشده، اظهار کرد: یک گرفتاری مالی داریم که البته هیچ ربطی به وزارتخانه ندارد، چرا که مشکلی وجود دارد و در حال پیگیری آن هستیم و به زودی قسمت عمده آن را پرداخت می‌کنیم؛ البته این موضوع مربوط به بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و امور دارایی و همچنین معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری است.

وزیر آموزش و پرورش درباره معلمان مازاد نیز گفت: معلم مازاد به آن معنا نداریم و برای همه آنها تعریف‌هایی ارائه کرده‌ایم که بخشی از آنها کار مشاوره‌ای، اجرایی، کمک به مدیر و فوق برنامه‌ها را در نوبت بعدازظهر مدارس انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: پیشنهاد کردیم تا چهار مرحله مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم را برای معلمان تعریف کنند که این باید قانون باشد و ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: این پیشنهاد از سوی آموزش و پرورش عنوان شده و هر آنچه که قانون باشد، آنرا اجرا می‌کنیم، اما مهم این است که جایگاه معلم و هر آنچه که باعث ارتقای این جایگاه می‌شود، انجام شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ك-م
-
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
۰
۰
چراوزیرمحترم ازمابه التفاوت بیمه طلایی سهم دولت كه حدودپنج ماه است به معلمان پرداخت نشده صحبت نمی كند. همچنین حق مدیریت مدیران ومعاون آموزگاران مدارس كه چهارماه یعنی از اول مهرماه تاحالا پرداخت نشده سخنی نمی گوید. خواهش می كنم ازمسئولان پیگیری كنید. فرهنگی از استان كرمانشاه

نیازمندی ها